torstai 7. huhtikuuta 2011

It's raining men, amen.

Hehs, tänää oliki enkun valtakunnallinen, meillä pidettiin kuuntelut ja kirjalliset ihan putkeen. Musta se oli sellasen vaikean puolelle kallistuva, vaikkei se toivottavasti huonosti mennykkään.  Ärsyttää vaan muutamat asiat joita mokailin mut toivottavasti niitä ei tullu montaa. Yks esimerkki mitä en tienny niin rivitalo. En oo varmaan koko elämäni aikana tarvinnu sitä sanaa vaikka ei se sen tärkeyttään menetä, itsehän asun rivitalossa. Mulla löi kokoajan sen sanalla vaan tyhjää joten mä koitin ees vähä onkii pisteitä ja laitoin linehouse. Järki leikkaa selvästi xd

Musta tuntuu että opettajilla on välillä aina hauskaa lukea mun koevastauksiaki, "kännikala" ja kaikkee muuta tosi viisasta. Isä veti naurukohtauksen kun olin laittanu fysiikan kokeen vastaukseen että paristot ovat "vierekkäin" ku tarkotin "rinnan" :--D. 

Mutmut, tungen tänne nyt asua keskiviikolta, koska mulla oli tänään samat vaatteet niin :D


Mun pitäis keksiä ens tiistaiksi koulun ilmaisutaidonryhmän pienelokuvaan asu. Esitän siinä jotain tyttöö nii pitäis keksiä jotain supergirlyä. Pitäis varmaan kysyä meidän maikalta että saaks mun rooli olla vähän bimbo, se ois hauskaa :D Esitin viime kevään lumikki ja seitsemän kääpiötä-näytelmässä sitä kuningatarta ja se oli aluks tosi pelottavaa esittää raivokasta jne ilkeetä. 

Ainiin piti viel ilmottaa tästä mun thai-cube herkusta. Mums, tuollanen vaan pakastimesta mikroon 5 minuutiks ja saa syyä! :) Ei toi kuvissa näytä niin hyvältä, mut kannattaa maistaa! Toi on vielä parempaa jos kotona on sellasta sweet chili-saucea!



Kamalasti tekstiä, meen tästä mussuttamaan tota herkkua :)

xoxo, Vanity




8 kommenttia:

  1. Oi toi hame on niin sulonen :3

    VastaaPoista
  2. Tee joskus lauluvideo mis laulat Cold playn The scientist <3 : )

    VastaaPoista
  3. noi thai kuutiot o TOOOSI hyvii:)) mäkitykkään! en ookkaa syöny pitkää aikaa joku kaks vuot varmaa sitte..voiski taas ostaa pakkasee:)

    VastaaPoista