sunnuntai 1. toukokuuta 2011

MAYDAYMAYDAY we're falling !

Mun Vappu suju aika kivoissa merkeissä, eikä vettäkään aattona ehtiny satamaan kun han muutaman kuuron verran, oletin jotain paaljon pahempaa. Mun jalat irtisanoo varmaan kohta sopimuksensa koska jouduin paniikissa porhaltamaan Kaivarista Kamppiin, ratikalla oli ollu jotakin ongelmia eikä se päässyt eteenpäi ja en ruvennu sit säätämään, koska oli kiire omaan bussiin mut onnek sit selvisin Klaukkalaan asti.

Mulla on tosi vähän kuvia ja missä kuvassa näytämme millonki ihan norsunperseeltä nii löyty tällain yks musta, Veerasta ja Mirasta :>



Sitten näihin asukuviin. Mieli teki kihartaa oikeen siisti kiharapehko, mut pidennykset menee nykyään nii pahasti takkuun kiharoissa etten aina jaksa sitten setviä niitä niin pidin ihan suorana sitten. Mut tässä aluks perjantain lookki.



Mulla oli ton kanssa se leopardikuosinen kaulahuivi  koska tonne ois aika varmasti muuten jäätynyt. 


Sit tässä mun miljoona vuotta vanha tunika/mekko/asia jonka oon ostanu joskus nelosluokalla H&M'ltä ja se menee vieläki päälle eikä oo liian lyhytkään joten ei sitä oo raaskiny heittää pois. Ton kanssa mulla oli sitten neule + huivi ja se sininen huppari jos tuli kylmä. 

näihin kuviin ja tunnelmiin, hehe ;>

xoxo, Vanity







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti