torstai 28. huhtikuuta 2011

Style Thursday, SO FETCH!

Aah mä lasken päivii jo mun kesälomaan ja kielimatkaan, en millään jaksais tehä viittä koetta kahen viikon sisään ja vielä vähemmän kiinnostaa se, että on noin 5 viikkoa koulua jäljellä. Tää sää rupee olee jo ihan kesä ja atm. makoilen meijän takapihan terassil ja koitan repii tosta kevätauringosta jonkinnäköstä rusketusta. Mut tänään meil oli tän teemaviikon päivänä aiheena erilaiset tyylit. Oli vähä inspis hukassa, aluks oisin halunnu pukeutuu rokisti mut sit vähä jämähti siihen et ei ollu mitään rockhenkistä paitsi mustaa vaatetta. Otin sit persoonattoman pissis-lookin suunnitteille. Sit olin jonkun itkupotkuraivarin partaalla aamulla, koska mun vaatteet ei ollu kuivunu tarpeeks yön aikana, ne oli aamulla vielä märät! Meni suunnitelmat vähän uusiksi, otin vaan jotain kaapista kun keljutti ihan tarpeeks.  Meikkasin itteni vasta koulussa ja tunnetusti meijän koulun vessan valot on ihan syyvältä nii ette saa lähikuvaa mun paakkusesta aurinkopuuteri- kulmakynä- ripsarimössöstä. Ja ärsytti ettei mul ollu mitään tyyliin sopivia koruja, mut olin mä naamasta ja ihan riittävän ruma. 


Tarkennus itselaukaisimella tais vähän munailla jotain omaa ku vähä epätarkka mut :DD

Pistän tähän samaan syssyyn nyt maanantailta vähä asukuvaa ku sillonki oli ihan järjettömän hyvä keli ja olin ottanu kameran mukaan :> 



Toi paita on vaan niin pro kun oli niin kuuma ja se oli ihanan ohut! :>

Mä jatkan tästä nyt tätä auringonottoa ja tsiigailee salkkareitten uusintaa


xoxo, Vanity



7 kommenttia:

  1. nii no 5 koetta ja kaks viikkoo on helppoo, 5 koetta viikossa alkaa vähän olla vaikeempaa :---)

    VastaaPoista
  2. Johanna, jep mut motivaatio pyöreät nolla D:

    VastaaPoista
  3. Olisipa meiänkin paska koulussa jotain tollassii kivoja teemapäivä !
    Meil on vaan joku liikennevalo päivä, joka nyt on joka koulussa.
    ja sit joskus jouluna tai vappuna sais pukeutuu joksku tietyks, mut ei kukaan niihin pukeudu.

    VastaaPoista
  4. Oot ihan tajuttoman nätti! ::))

    VastaaPoista
  5. Emmma, Ei meilläkää koskaan ennen oo ollu MITÄÄN teemapäiviä tmv. Nyt ku oppilaskunnan hallitus sai tteensä vähän niskasta kiinni et nyt oikeesti järjestetään jotain kivaa nii kyl se sit onnistu! Sun pitää vaa ehottaa opettajille jne. Ja ei riitä et tehään siit ilmotus, porukka pitää sada innostuu! :>

    Anonyymi, kiitos :))

    VastaaPoista
  6. mikä sun k.a on ? =) Kuulin että oot hakenu vaskivuoreen musiikki-linjalle ja aattelin vaan et tiäätkö miten helposti ne antaa niitä pisteitä, tai onko sinne tosi vaikee päästä? ((:

    VastaaPoista
  7. Anonyymi, Mun lukuaineiden ka on 7.6 eli todellaki parantamisen varaa! Ei oo mtn kokemusta Vaskivuoren lukioon hakemisesta, mut ne varmaanki jakaa pisteytyksen silleen kolmeen osaan. (jos soitat niin siitä yks osa, sit laulusta yks osa, haastattelusta yks osa). Jos löydät voit ofc kattoo Vaskivuoren lukion sivuilta lisää jos löydät : >

    VastaaPoista