sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Souvenir from Spain ~

Hihii elikkäs sain vähän postauksen aihetta kun mun isovanhemmat tupsahti takasin Suomeen. Mun isovanhemmat asuu aina kesäsin meidän mökillä ja talvisin sit Espanjassa. Mummi sit jokin aika sitten kyseli että mitä mä haluisin tuliaiseks. Ehdotin sit et jos se keksis jonkun laukun, kun ei tullu muutakaan mieleen. Ei tää ehkä ihan niin mun tyylinen oo, tasasen värisenä ois ehkä ollut just hyvä, mut musta tää on silti ihan kiva :>. Ja sorge kaverit, en jaksanu venaa aamuun et oisin kuvannu, nii kai te nyt selviitte nää epätarkat heilahtaneet kuvat? :(





Mut sitten takasin päiväjärjestykseen. Vitsit tänään ja eilen oli kyl mukava ilma, näitä lisää kiitos heti mulle nyt äkkiä! Aattelin näin Maltan reissua ajatellen jo totutella mun nassua tähän aurinkoiseen keliin nii olinki liikenteessä sit vaan ripsarilla ja vähän mattemoussea silmien alla, näkisittepä mun tummat silmänaluset nii ette nukkuis viikkoon! :D



Näytän just sopivasti kesähöperöltä, silmät harittaa kymmeneen eri ilmansuuntaann, kampaus hapsottaa ja kamera tarkentanu ihan muualle kuin naamaan.. taino ehkä parempi niin :D Ja hehe ei taaskaan pidennyksiä. 

Oon saanu tän pääsiäisloman aikana jonkun Britney-villityksen. Oon kokoajan himassa vaan kuunnellu Britneyn biisejä ja hoilannu mukana minkä kerkeen. Ei en mä oo seonnu, tää on vaa tälläne välivaihe.. hope so. Joskus vuosi pari taaksepäin mulla oli kauhee yök-reaktio kaikkeen Britney Spearsiin liittyvää. Entiiä vaikuttiko ne kaikki huume/parisuhdekohut ja muutenki jatkuva länkätys Britneyn ongelmista siihen, et vielä sen musiikin kuunteleminen oli mulle jo liikaa. Ääh oikeesti apua mun päässä vaan pyörii kaikennäköstä ideaa et mistä tekis covereita, mun on vaan vaikee pysyy siinä yhessä ideassa tiukasti ja saattaa se loppuun. Mut ehkä mä onnistun.. ehkä. D-----8

Mut mä lähen tsekkailee Googlen tarjontaa tiistain teemapäivää varten

Britney Spears - Radar


xoxo, Vanity

4 kommenttia:

  1. Miks sun pitää olla niin söpö ja nätti joka kuvassa? :D Voisit vähän rumentua, kiitti. :>

    hyvää pääsiäistä!

    VastaaPoista
  2. Emmma, Ehhh oon vähän erimieltä ylläolevasta kuvasta kun näytän ihan oravalle mut kiitos tai mitä täs nyt pitää sanoo :---D

    VastaaPoista
  3. Kattelin sun blogia ja tykkään tosi paljon sulla on aivan ihana laulu ääni ja muutenkin sää oot tosi nätti!! :) Ryhdyin lukijaksi!! Laita enemmän videoita kun laulat niitä on kiva kuunnella! :)

    VastaaPoista