keskiviikko 11. toukokuuta 2011

We all scream for iscream

Auringonpalvoja täällä kirjoittelee hei :> Tää on jo toka päivä ku on ollu ihan mahtavat kelit ja nyt tein päätöksen et kesäkausi on avattu. Joskus viel ärsytti kävellä koulusta kotiin tai toisinpäin, mut nytku tuol on nii nätti ilma nii mieluusti kävelee ton taivaalla paistavan UV-lampun alla ja hankkii rusketusta. 

Oon pari kertaa saanu nauttia ah-niin-ihanan yhteiskuntaopin lueskelusta ja ei kyllä taas vois vähempää kiinnostaa, mut pakko puristaa vielä toi viimenen koe loppuun asti! Eniten mua nyt kyllä stressaa Sibelius-lukion pääsykokeet, oon saanu jostain mukavan nuhapöpön ja ääni on jonkin verran tukossa, saa nähdä meneekö laulu ihan pipariksi. Lisäksi mun pääsykoeaika on jo 9 aamulla, eli mun täytyy porhaltaa jo aikasin aamulla Helsinkiin. Sen jälkeen saanki palkita itteni sitten shoppailulla ja jos sää sallii, mennä makoilemaan Kiasmalle. Siitä sit matkani jatkuu Myyrmäkeen keilaamaan myöhemmin iltapäivällä :> 


Näin kuuman kelin kunniaks avasin myös shortsikauteni! Tosin vähän väritön tää koknaisuus mut rusetti piristää! D---:





Puoli tuntia pakastimessa seisseet cantaloupemelonin palaset oli suorastaan jumalaista välipalaa koulun jälkeen. AH !


Ja tietty oli ihan pakko pistää oma lärvi loppuun ettette vahingossakaa unoha miltä mun naaama näyttää! :) Oon tainnu saada auringonpistoksen, päätä jomottaa sen verran että...

xoxo, Vanity

ps. pitäkää peukkuja mun pääsykokeisiin! 

6 kommenttia:

  1. millä laitat sun kulmat? :) tosi kivan väriset ja luonnollisen näköset!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, tosta kynästä on kadonnu kaikki kirjaimet en saa selvää, mut muistaakseni se oli Maxfactorin sellanen vaaleanruskea. Jos en kauheesti huijaa nii muistaakseen valikoiman vaalein (siis kulmakynä!).

    Mut luonnostaan ei siis oo tuonväriset, vaan joudun ekaks nyppimään silleen et mun omat kulmat on ns. harvemmat koska mulla niin tumma kulmat :(

    VastaaPoista
  3. Huh, tosiaankin onnea sinne kokeisiin! Itsellänikin huomenna ihanasti juuri silloin kello yhdeksältä ja ääni tuntuu nyt olevan jossain kateissa, puhumattakaan sitten aamulla :D
    Hyvin sä varmana kuitenkin pärjäät ja eilen jo tuli hengailtua sielläpäin, kun kaverilla oli pääsykoe ja tosi rohkaisevia ne tutorit siellä ainakin olivat. Onnea vielä kerran!

    VastaaPoista
  4. Aiotko osallitua Idolsiin nytkun melkeen hetiperään tulee uus kausi? :)

    VastaaPoista
  5. icecream, ei iscream =D=D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi, En meinannu ees löytää aluksi sinne mun pääsykoepaikkaa mut löysin kuitenki :>

    Anonyymi, Täh millon muka tulee uusi kausi nyt meni kyllä ohi :O

    Anonyymi, se on siitä lorusta: i scream you scream we all scream for i scream (icecream). En nyt tiiä tajusitko mut tosta nyt puuttuu vahingos vaan välilyönti :D

    VastaaPoista