sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Nothing special

En oo kauheesti mitään ihmeellisyyksiä puuhaillut näin torstain pääsykokeiden jälkeen, koitan tässä saada itteeni lukemaan tohon yhteiskuntaopin viimeseen kokeeseen vielä. Sain maikalta vähän armoa perjantaina että voin tehä mun kokeeni maanantai-aamuna, kun numerot pitää antaa jo nytten. 

Oon jo ihan hölmö ja stressaan muutaman kuukauden päästä alkavaa lukiota ja siellä pärjäämistä, mut toisaalta kaikkeen tottuu. Mua harmittaa jos en pääse Pauliinan ja Tian kanssa samaan lukioon, vaikka mun musalinjan ansiosta tiiän ettei ollakaan samalla luokalla. Me ollaan silti oltu niin kauan kavereita et ois tosi mälsää ettei nähtäis enää koulussa niinku ennen. Vaik tietenki aina vapaa-ajalla voiskin nähä mut se ei oo sama asia :/ 

Ennoo nyt saanu viikonloppunakaan aikaseksi noiden mun ostosten kuvaamista, mut toivottavasti saan tehtyä ne vaikka tällä viikolla! Perjantaina ja lauantaina mulla oli aika samat vaatteet.  Näkyyhän tossa noi pari uutta. 

Huppari: Cubus 14,95 €
Toppi: Cubus, en muista hintaa :/


Aluksi mun piti ostaa joku vaaleenpunanen neule, mut sit sovitin tota valkosta hupparia nii se tuntu just perfectolta päälä ku toi sisälmys oli viel tollasta pehmeetä. 


Tässä ylläolevassa kuvassa mun uudet linssit, tykkäsin kyllä ruskeista enemmän, mut niistä toinen päätti hajota nyyhkis :( Ehkä mä sitku saan rahaa niin ostan toisen uuden. 


Lauantai oli vähän sellainen rentoilupäivä, mut kuitenkin teki mieli laittaa tekoripset simmuihin niinkuin perjantainakin. 


Mulla ois taas suunnitteilla jonkinlainen biisiveto, mut se ei välttämättä tuu olemaan toivelistasta. Ja luulen etten laula sitä ilman pianoakaan, emmä tiedä kameralle laulaminen on vaan jotenki helpompaa sen pianon kansa :D

Toivottavasti toi pilvinen sää nyt häipyis ja ihanat ilmat palais takasin Suomeen!

xoxo, Vanity






7 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja noi ripset! :) aiotko nyt seuraavalla kaudella lähteä idolsiin, kun vissii tulee melkee heti perää seuraava? :o

    VastaaPoista
  2. hetta, ne on ihan seppälästä, Bodytalkin halpisripset :D

    Anonyymi, haha kiitos. Mmjaa, riippuu milloin ko. kausi alkaa koska ikä :/

    VastaaPoista
  3. Oi hitsi sä oot SÖPÖ! Tykkään sun hiuksista♥

    VastaaPoista
  4. Hei mietin, että minne sä menet Maltalla kielimatkalle? Ja tiiätkö resortin nimee?

    VastaaPoista
  5. Anonyymi, St. Julian'siin, mut en sen resortin nimee tiiä, kai :o

    VastaaPoista