sunnuntai 22. toukokuuta 2011

HNGG, what did i do with my pics :(((

Kohta kyllä iskee täyskilahtaminen tän koneen tai itteni whatever kanssa. Olin ottanu päivänvalossa hienot kuvat mun sokoksen (niin huikeista) ostoksista ja sit wutumm ja niitä ei oo.     Oli jopa niin häikäilemättömän hienoja not kuvia et enää tässä valossa ei saa mun naamaa näyttämään miltään muulta kuin  mammutin ulosteelta. Ptäis vissiin siirtyä kirjekyyhkyihin ku tietotekniikka taas pelaa yhtähyvin kuin Ruotsin maalivahti MM-kilpailuissa Suomea vastaan. 

No mutta viikon tapahtumiin. Syy siihen etten oo koko viikkona saanut aikaseksi minkäänlaista sisältöä, on se, ettei tällä viikolla oo oikeestaan tapahtunut sen ihmeellisempää kuin pääsykokeet, ja epäilen että pääsykokeista oisin saanut jonkin kärpäsenkakan kokoisen postauksen eikä sitä nyt oo järkevää postata ollenkaan. Loppuviikosta oonkin näyttänyt seinästä revästyltä (mulle on varmaan syötetty jotain ku ei ittensä laittaminen kiinnosta pätkääkään), hiton kasvorusketuksen tavottelu on tehny musta jo ihan hirveen laiskimuksen, ittenihoitamisen ja kaiken muunkin kannalta laiskaksi. 

Toissaviikolla kokeilin vähän erisävyistä hiusväriä ja se lopputulos oli kivan näköinen kaks päivää kunnes se haalistui pesussa pois. Nyt mulla keikkuu tuolla pidennykset joita ei tietenkään voi vaalentaa takaisin, vaikka oon mä saanut ne jo hyvään kuntoon muuten. 

Ainiin ja tosiaan, viikko on vierähtäny myös keikkakappaleita harjoitellessa. Sain äidin kautta uuden hääkeikan itelleni, eli vähän kesätöitä (ennoo varma oonko jo kertonut tästä, whatever) luvassa. Lisäks pääsen kai hoitamaan pikkuserkkuja. Kyselin tossa Tialta et josko kerittäis vaikka tekemään kirkolla pientä visiittiä lauluvideon toivossa. 

Mut koska nyt on enää turha ottaa kuvia kun mun huoneen valaistus on peräisin sieltä kuuluisasta joten kuvat ois pelkkää söhrömössöä tai jotain muuta nimeltä mainitsematonta. 

Sokoksen asiakasomistajien päiviltä kuitenkin mukaan tuli Naomi Campbell Cat Deluxe At Night- tuoksu, uudet pinsetit ja vaihtotyynyjä ripsentaivuttimeen. Että sellaista jännittävää.  





xoxo, Vanity

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti