tiistai 24. toukokuuta 2011

Drip Drop Drip Drop ~

Buaahah tulin vaan kompensoimaan mun viikon postaustaukoa joten oikeestaan mulla ei ollut mitään kauheen tähdellistä asiaa muutakun muistuttaa Miss uglyversum-luokan naamasta :) Ylihuomenna eli torstaina ois luokkaretki Särkänniemeen, tulkaa toki nykimään hihasta jos tunnistatte mua kun hiukset päin kuuluisaa ja vaatteet märkinä :). Lisäksi päivittelen teille että huhhuh tota eilistä sadetta, koska kun menin Pauliinan kyydissä niille niin mun jalat oli märkyydeltään sitä luokkaa et oisin huljutellu niitä jossain järvessä. Muuten everything allright. Muttatosiaan juu maanantain asua, suorastaan taas huokuu omaperäisyyttä...



Lasit suorastaan imartelevat mun trumpettinenää :DD



En yhtäkkiä tuntenutkaan tarvetta kuvata teille ripsentaivuttajan vaihtotyynyjä ja pinsettejä joten jos joku tätä ostamaani tuoksua etsiskelee niin tuonnäköinen on itse pullo :D Oma kesällä saatu halpisboumi oli loppu niin oli pakko saada joku uusi tilalle niin otin tämän sitten, kun joskus lainaillut Pauliinalta tätä samaa ja tuoksuu ihanananalta :)

Tämä tyttö häipyy treenailemaan laulupostingia varten, 

xoxo, Vanity 


5 kommenttia:

  1. Voitko ottaa jossain vaiheessa kuvia siitä mitä aiot laittaa päälle päättäreihin tai ysien päivään? 8)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, Eeei en halua laittaa kun vasta vähän ennen päättäreitä tai menee ylläri pilalle, mulla on jo kivat kengät jotka haluan sitten esitellä! :)

    VastaaPoista
  3. ja vitut sulla mitää trumpettinenää (=

    VastaaPoista
  4. heii, käyppäs katsomassa jälleen sähköpostisi! :)

    VastaaPoista
  5. hei, mitä hiusväriä sä käytät :) ?

    VastaaPoista