maanantai 6. kesäkuuta 2011

Hot day with Tia ~

Oijoi mulla on jo melkeen palaneet käsivarret ja lapaluut, vaikken ees ottanut tänään kauheesti aurinkoa selälle. Tia tuli meille joskus 12 jälkeen ja sit otettiin aurinkoa vähän yli kahteen ja lähettiin kattelemaan oisko tän tuppukylän keskustassa mitään meininkiä - ei tiettykään ollu mut löydettiin me sitten Jesse, Veera ja Ketku. Mentiin niiden kanssa Urhikselle ja oltiinkin johonkin viiteen-kuuteen asti siellä. Sit tuli vähän nälkä niin käytiin kaikki kotona safkaamassa ja lähettin takasin :> Siinäpä oikeestaan kaikki tältä päivältä, heh D:


Läälläslää


me ja mun armoton roikkuva takapiiska

Jesse rupes leikkii mun kameralla hoohoh


Tilattiin äidin kanssa torstaina mulle uudet pidennykset, tilasin nyt sitten vaaleinta sävyä ettei kävis vahinkoja, myyn noi nykyset Ketkulle heti kun saan noi uudet postista, en malta oottaa! Lisäks mulla on vielä yks ylläripostaus tulossa, mut en kerro teille vielä mistä, koska sen tuloon voi kestää vielä aika kauan! ;)


xoxo, Vanity

2 kommenttia:

  1. miten sul voi oikeesti olla noin paljon lukijoita ku ei täällä blogissa oo oikeen mitään.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, en oo kauheesti kysellyt, ja on mulla täälä ihan asiaakin välillä pöh :( vaikka täälä on nyt ollutki vähän hiljasta.

    VastaaPoista