torstai 9. kesäkuuta 2011

Mökki with camera & computer & phone

Heyiaa, täällä oon taas, mökillä :( Taino oikeestaan tänä keväänä ei täällä oo tarvinnut kauheesti olla, ja vielä vähemmän tuun olemaan kun menen ensiviikolla MALTALLE whipeeeey! Mun ois pitäny tulla tänne vasta viikonloppuna, mut oon saanu lauantaille lastenhoitokeikan, niin tulin nyt Mummin ja Vaarin luo käymään tänne. Eilen söin täälä ihan sairaan hyvää sisäfilettä kera kermaperunoiden ja ihan huippuhyvää kastiketta aah, sellasella voisin elää loppuelämän! :)

Ehkä teitä joitakin saattaa kiinnostaa, että millaisessa paikassa mä usein kesälomia ja viikonloppujani vietän! Kesällä tää paikka suorastaan kukoistaa, muina vuodenaikoina ei niinkään.







Apua tästä postauksesta tulee kyl nyt tosi ylipitkä, mut löysin yhen kuvan meijän mökistä ennen tän remonttia. Sillon tää paikka oliki "hiukan" ankeemman näkönen. Oli pakko ottaa muutama vanha kuva itestänikin!

Nykyäänhän mökki on punanen ja kaksikerroksinen ja sisältää sisävessan. Ennen käytettiin ulkohuusia ja nukuttiin levitettävissä sohvapedeissä.


Oonpas ollu muotitietonen yheksän veenä :D

Ja vähän toiseen aiheeseen! Mun pidennykset saapui tiistaina postista päivällä ja käytiin Tian ja Paken kanssa hakemassa ne mulle. Ne tosiaan oli yllättävästi tosi vaaleet, nyt täytyy huomenna perjantaina sitten värjätä oma letti yhtä vaaleeksi. Ja hiukset tippuu, apua! Mun täytyy perjantaina myös alottaa pakkaaminen Maltalle, eikä mulla ole harmaintakaan haisua mitä mä sinne ottaisin mukaan. Tarkoituksena sieltä ois ostaa sellainen iso hellehattu mulle ja äidille, ja kans joku kiva valkonen maksimekko. Lisäks toiset bikinit ois aika hyvä ostos ja ääh haluun kaikkee! Onneks on 3 viikkoa aikaa niin ei oo pakko ostaa heti kaikkee et voin katella paikkoja. JA Onneks Maltan pääkaupunkiin Vallettaan pääsee helposti bussilla



Jos joku ei tiennyt, niin Maltan pinta-ala on vaan 316 kilometriä, eli se on tosi pieni paikka. Sehän sijaitsee myös vähän alle 100 km Sisilian saaresta, eli ei oo kamalan kaukana Italiasta. Pääsen myös kattelemaan varmaan Italialaisia telkkariohjelmia, kun sinne näkyy niin hyvin kaikki Italialaiset kanavat. Äiti lupas antaa ottaa ton meidän järkkärinkin mukaan, koska iskä tarvii sen pokkaria työjutuissa niin se ei voi antaa sitä mukaan. Täytyy vaan pitää matkalaukut lukittuna, jaiiks. Mut saapahan otettuja sit kivoja kuvia!

Innostuin eilen kotona vähän camwhoraamaan kun oli vähän tylsää kun en keksinyt tekemistä ennenkuin bussi lähti. Vilahtelee päivän asuakin toi vaaleenkeltanen toppi.



Ajattelin et oisin tähän postaukseen jopa laittanut mun lauluvideon, jotka käytiin siis eilen keskiviikkona kuvailemassa kirkossa. Kyrsii suorastaan, etten saa pyöritettyä niitä videoita millään tässä koneella, vaikka mulla onkin ihan oikeat ohjelmat jne.. Ja tää on vielä melkeen yhtä uusi kone kuin mikä meillä on kotona mut can't help it, saatte nähä ne sitten viikonloppuna.

Nyt tämä tyttö lähtee takaisin iltapäivän viimesiin paistatuksiin, Adios!

xoxo, Vanity

7 kommenttia:

  1. näin alustavasti hyvää matkaa sinne Maltalle C:

    ja noi piilarit näyttää toosi kivoilta tos yhes kuvas :)

    VastaaPoista
  2. hyvää matkaa maltalle, ite oon siellä ollukki, ja hei en usko et mitää telkkarii ehit paljon tuijottelee, niin paljon siel vaa mennää ees taas :DD
    ihanat sun hiukset ja sun silmät on tosi nätit :)

    VastaaPoista
  3. mävaansitä ettei kannata lukita matkalaukkua lentokoneeseen, nimittäi jotku turvatarkastusukkelit saattaa aatella että sielon pommi teeämäs ja hajottaa koko laukun. hyväää matkaa!

    VastaaPoista
  4. linda, tänks! :))

    edit, Mulla on vähän sama tunne et keksin varmaan parempaakin tekemistä, mut meinasin et jos nyt eksyisin kattomaan telkkaria :D

    Anonyymi, Joo siis ei me sitä lukkoa sillon lentokoneeseen laitetakaan, vaan vasta sinne itse Maltalle kun ei voi ikin tietää kuka sinne huoneeseen voi päästä. :)

    VastaaPoista
  5. kuinka pitkä sä oot? tuli vaan mieleen tolleen btw :D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi, n.165 cm eli iha normipitune :D

    VastaaPoista
  7. okei. ollaan samanpituset :D

    VastaaPoista