tiistai 26. heinäkuuta 2011

Iisalmi aaw bored

Kävin tossa perjantaista alkaen pienellä pikareissulla Kempeleessä ja Iisalmessa. Toi on meillä vähän jokavuotinen pikavisiitti siellä kun käydään moikkaamassa pikkuserkut Kempeleessä, siinä matkalla käydään Isomummun luona ja ajetaan Iisalmeen toisen mummin luo ja ollaan siellä pari päivää. Meillä on Iisalmessa lehmiä  ja käytiin taas tänäkin vuonna vähän kuvailemassa äitin kanssa. Mun jalat oli sen reissun jälkeen ihan sonnassa ja hais pahalta :D 




Kuvassa vikkuu mun uus hankinta Kempeleen Zeppelin-keskuksen Mick'sistä Onlyn jumpsuitin,  hintaa 9 €. Sain euron alennusta kun siinä oli tasku vähän rikki niin korjasin sen sitten käsin. 




Lisäks paisteltiin äitin kanssa muurinpohjalettuja. Äitiltä se homma suju vaik pannu oli ihan liian kuuma ja sitten kun mä koitin paistaa, puolet mun töhryistä lens pusikkoon ku olin niin surkee :D Okei sain mä pari ihan siedettävää ja maku on tärkein, heh. Kuvat niistä lätyistä on nyt äidin koneella, en jaksa kaivella niitä sieltä. 


Käytiin ostamassa mulle tonne hyllylle seisomaan nyt uus hiusväri, tää juurikasvu rupee olee jo aika jäätävän puolella mut en raaskis vielä laittaa tota päähän, kun en yhtään tiiä millon on Vaskivuoressa koulukuvaukset. (Joku valaiskaa täänks! D: ) Tossa samalla laitoin nyt ton kuvan hiuspurkista kun joku joskus kysy millä värjään :)

Lähden nyt heti tiistaina Keravalle kaitsemaan mun kahta pikkuserkkua, saa nähä otanko kameraa sinne että tuleeko mun otettua kuvia. Salaa toivon et Helsingistä löytyis joku ihan neonpinkki toppi, me waant! 

Mut nyt katoon pakkaamaan, viivyn sielä Keravalla kuitenkin muutaman päivän niin täytyy pakata! 


xoxo, Vanity

5 kommenttia:

  1. meillon koulukuvaus tokal kouluviikol, ainaki viimevuon oli :-D

    -E

    VastaaPoista
  2. joo nii oli tosiaa heti tokal viikol.. :D

    VastaaPoista
  3. Näytät tos ekas kuvas ihan tollee :

    "mikä toi on?"

    ihanaaa♥:)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, haha joo :D Taino oikeestaan höpötin sille jotaki nii kamera taas ikuistanu ne viisaimmat ilmeet, haha :D

    VastaaPoista