torstai 7. heinäkuuta 2011

Jump in to Finland~

Masentuneet terkut täältä kotosuomen tietokoneen ääreltä. Mulla on teille vähän masentavia uutisia sillä mun muistikortti on jotenkin sanonu sopimuksensa irti ja imaissut Maltalta itseensä jonkun iilimatoviruksen enkä saa kuvia koneelle, HNGGGH! Saan itkupotkuraivarin jos menetän mun miljoona ihanaa Maltakuvaa, mun on pakko saada ne jotenkin sieltä kortilta. Sain viruksen siihen korttiin ilmeisesti EF Loungen tietokoneelta, ärsyttää aika pahasti. Yritän saada kuvattua kännynän surkeuskameralla mun Maltaostokset. 

Toivottavasti mun kuvien saanti ei venähdä kauheen myöhään sillä palan halusta tehä sen Maltapostauksen mut se ei onnistu ilman niitä kivoja kuvia! Mun täytyy keksiä jotakin muuta siksi aikaa ja niimpä jo keksinkin! Nimittäin juuri ennen Maltanmatkaa, sain postista pehmeän paketin. Paketin sisällön nimi on Jumpin! 


Jonna-Lauriinan blogissa oli kilpailu, johon piti luetella syitä, MIKSI JUURI MINÄ, ansaitsisin kyseisen Jumpinin! Väsäsin pienen runon sinne ja tittidii voitin palkinnon! :) Päivä jolloin sain tietää että voitin kilpailun, olin hymy korvissa. Ja hymy nousi vielä enemmän korviin kun sain paketin kotiin! Tää Jumpin on kyllä ihan hervottoman iso mut sitäki ihanampi, pehmeempi ja täydellisempi mun datausiltoihin! :) Hintaa tällä nettikaupassa on 99€ mutta lälläslää sain sen ilmaiseksi! En usko että oisin ehkä tästä raaskinut satasta maksaa, mutta sellainen jolta fyrkkaa löytyy niin osta ihmeessä, talvella tää voi olla mökillä aika korvaamaton! Värihän tällä on se keltainen, oisin aluksi halunnut sen vaaleanoranssin muttei ollut kokoja. Olisin ehkä sittenkin kaivannut tästä sitä pienempää kokoa mutta toisaalta tykkään kun tää on näin ihanan iso niin tänne mahtuis vaikka kaks ihmistä samaan aikaan :D


Joku lukija sai mut havahtumaan, etten ole tehnyt tutoriaaleja aikoihin! Kertokaapas siis tähän tai formikseen, mistä haluisitte että tekisin jotakin? Tiedän jo, että jotkut haluaisi gagarusettitutoriaalia, mutta sen toteutus tutoriaaliksi on aikamoinen sählinki, joten sanon jo etukäteen että se on ehkä ainoa jota en todennäköisimmin tule toteuttamaan, ainakaan siihen asti että osaan tehdä sen kampauksen vaivatta. (pakko myöntää että kampaus mullekin on aikamoisten kommervenkkien takana)

Tietysti mulle saa laittaa kaikkea muutakin postausehdotusta jos vaan päähän joku tupsahtaa!



Myöhemmin väsään postauksen kaikesta mitä ostin Maltalta, see ya! :)



6 kommenttia:

  1. Ihana tuo Jumpin<3
    Harmi, että sait sen viruksen, ois niin ihana nähdä ne kuvat!:/

    Aattelin ehdottaa kysymyspostausta, ne on aina kivoja:)
    Sitten sellainen postaus, jossa kerrot sun hius/meikki/vaatetyyleistä elämän varrella, ja laitat kuvia niistä. :---)

    VastaaPoista
  2. Hei mä laitoin sulle tonne tosi vanhaan postaukseen kysymyksen mutta en oo varma ootko nähny sitä ku et ainakaan vastannu? :)

    VastaaPoista
  3. Oon kuullu tyyylii kaikilt jotka laitto muistikorttinsa niihi koneisiii et ne sai siit jonku viruksen.
    et et oo ainoo :))

    VastaaPoista