sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Mile visiting & my bald phone

Heey readers! :) Kävin tossa torstaina moikkailee mun jalkavammautunutta kaveria Oulunkylässä. Kävin samalla Helsingin Rajala proshopissa kyselemässä tosta mun muistikortista, jossa on noi Maltakuvat. Se ihana myyjä osas auttaa mua! Koska Mac on virusvapaa kone, niin kone tunnisti ne mun viruksen tuhoamat kuvat ja sai ne siirrettyä omalle koneelleen. Sitten se formatoi mun kortin ja laittoi uudestaan ne kuvat takasin! :) Olen superilonen että sain ne kuvat, meni monta tuntia et sain ne jopa katottua läpi ja karsittua osan Facebookkiin. Maltapostaus on vielä vähän vaiheessa mut pistin tähän väliin nyt vielä yhden lyhyemmän postauksen




Vuokrasin Filmistä Veijarit-filmin kun menin käymään Milellä. Mile oli kyl nähnyt sen jo kerran mut ei kuulemma psitäny pahaksi et katottiin uuestaan. En aluksi päässyt ihan sisälle sen leffan ideaan, esimerkiksi siihen että mitä varten se jättinalleasu oli ja mitä varten se Ässä pukeutu niis säätiedotuksissa aina niin idiootisti :D Mut pääosin oli ihan kiva leffa. Vähän sen jälkeen suuntasin kotia kohti ja missasin sitten bussin. Onneks jouduin venailee vaan puol tuntii ja tää neiti meinas missata sen toisenkin bussin ja juoksin sitte paniikissa H&M'ästä kaukoterminaaliin, huh! 




Lisäksi revin (taisiis Tia repi) tossa mun kaikki koristeet irti mun puhelimesta, se näyttää nyt joltain syöpäläiseltä tai kaljulta! Kaikkien liimojen jälkeen toi kuori on aika karun näkönen.. Pitää vaan saada nyt uudet tilpehöörit jostain ja sitten vaan liimailemaan! :)



Psst. Yläpuolella viel pari avaimenperää jotka unohin kuvata ostospostauksessa! :D




Seuraavan viikon ohjelma menee lähinnä vaan pari seuraavaa päivää vielä mökkeillessä ja sitten auton puskuri kohti Iisalmea! En ole varma otetaanko me mokkulaa mukaan sinne tai onko siellä nykyään nettiä, joten voi olla että mummolapostausta tulee vasta sitten reissun jälkeen. (Pääsee taas kuvailemaan niitä söpöjä lehmäotuksia, jee!) Toivottavasti saan ton Maltamatka-postauksen vielä valmiiksi ennen Iisalmen matkaa niin oon happy! :)




Nyt livistän tekemään italialaisia voileipiä ennenkuin meidän pikkuserkut ehtii tulla!

xoxo, Vanity :)

MAROON 5 feat. CHRISTINA AGUILERA - MOVES LIKE JAGGER








11 kommenttia:

  1. Ootko värjännyt sun hiukses? Ne näyttää vaaleemmilta täs postaukses, ku yleensä. :) Mil yleensä värjäilet ja käytätkö jotain hopeashampoota, intensiivisävytettä ym. ?

    VastaaPoista
  2. emmmma, Joo, värjäsin ennen Maltan matkaa hiukset takasin ihan vaaleiksi, mutta sen jälkeen en kyllä oo mitään muuta tehnyt paitsi tietenkin jos aurinko on vaalentanut tätä tukkaa. Tän tukan värjäsin sillä schwarchzkopfin LIVE vaaleimmalla sävyllä mitä löytyy! :)

    VastaaPoista
  3. oot nykyään paljo nätimpi ku et meikkaa niin paljon & käytä piilareita & tuperaa hiuksias palloksi:)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, kiitti! :) Aattelin vähän vaihteluu kun en kesällä muutenkaan kamalasti jaksa laittaa tätä pehkoa niin. Piristit päivää, kiitos sulle :)

    VastaaPoista
  5. hih kiitti itellesi, koska oot pitkään toiminu mun esikuvana:) terveisin sama ano joka kommentoi äskettäin

    VastaaPoista
  6. Oon kyl ihan samaa mieltä, näytät luonnollisena paljon paremmalta! :)

    VastaaPoista
  7. ^ Oikeestaan ihan uskomattoman paljon paremmalta :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi, Tollasta on tosi kiva kuulla, kiitos! :)

    Anonyymi, Kiitti! :)
    Anonyymi, Oliks tää nyt eri vai sama henkilö, mut kiitti kuitenkin! :):)


    Hihi, hassua saada yhtäkkiä näin runsaasti kehuja :O

    VastaaPoista
  9. Heh, eri henkilö olen:) Mitäs oot niin sulo >:O

    VastaaPoista
  10. Rakastan sun hiuksias!<3 :D
    Voisitko tehä sellaisen video postauksen jossa puhuisit vaan mitä mieleen juolahtaa?
    I LIKELIKE sun blogistas!!

    VastaaPoista
  11. Anonyymi, aaa okei :):)

    Anonyymi, Kiitos! Toki voin tollasen idiksen pistää korvan taakse :)

    VastaaPoista