keskiviikko 31. elokuuta 2011

Mustmustmust

Oon taas ansainnu tai sitten en viikon aktiivisimman bloggaajan palkinnon! Oikeastaan viikon aikana en oo muutaku käynyt koulussa, tehnyt läksyjä ja maannut koneella. Perjantaina oli tottahan toki Taiteiden yö, jossa ekaa kertaa ikinä kävin, ja tuntu totisesti hassulta, että sitä ihmismassaa oli paaaljon enemmän kuin Klaukkalassa, meno oli muutenki 10x kivempi kuin että oisin jääny kökkimään Klaukkalaan! :) 

Sain aikaseksi ton mun must have-kollaasijutskan. Klikkailkaa kuvat jookos kookos isommiksi, niin jos joku kiinnostuu mistä kys. tuote on niin jokaisen asian vierestä näkee, mistä kys. tuote on. 

















Toi oranssinpunainen toppijutska on jotenkin ihanan pirtee ja ihan harmittaa ettei näin syksyisin löydy kuin synkkiä värejä. Myös toi tummansininen hame oli ihan simo kiva, harmi ettei Myyrmannin liikkeessä myydä noita enää kuin sinapinvärisenä, vaikkei sekään nyt mikään huono vaihtis oo :> Toi farkkumekkojuttu ei oo nyt niin must mut kesällä se ois ihan söpö! :D
















Missä kaikki pitkähihaiset, niitä on tässä postauksessa vaan yksi?!? Taino, oikeestaan yksi ainoo kivan värinen ja ihan söpöki toi villapaitaneule. Oon koittanu ettii itelleni jotain täydellistä amerikanlippuvaatetta mut vielä ei oo täydellistä osunu kohalle. Tää ei oo kauheen kaukana siitä täydellisestä. Ton viereisen tunikatopin suhteen mulla on vähä ristiriitasia tunteita, mut aattelin lisätä sen tänne kun toi on kuitenkin ympärivuoden hyvin käytettävä, kun vetäsee vaan jonkun sopivan neuleen tjsp päälle :>
















En löytäny mistään nettikaupasta äkkiä hakemalla mitään söpöjä vaaleanpunaisia korvalappuja, niin googlasin tommoset kivat! Mulla kyllä on jo yhdet mut niissä on jotain kuvioo niin ois kivemmat tollaset simppelimmätkin. Ärsyttävää en löytäny tähän mitään kivan näköstä mustaa hamosta kun en sellaista vielä omistakaan! Lisäks noi leoparditennarit ois aika yhteensopivat mun leopardilaukun kanssa grr ;) ja yhyy mustia chinoja näkee kaikilla nii tottakai mullaki täytyy olla! :D

Noniin se niistä vaatteista sitten. Mietin tossa yks ilta että pitäiskö mun tehä joku jukebox-, biisi-, whatever-välilehti, missä ois noi kaikki mun coverit yhessä kasassa, ettei tarvitse aina youtuben kautta sompailla vaan ne olis kaikki samalla sivulla : ) 


Nyt lähen goisiin, oon vähä huonosa vedossa ollu tän päivän, kurkku kipeenä. Toivottavasti en sairastu mihinkään tautiin ku se merkkais sitä ettei laulua taas viikkoon. 

Jos joku ei oo vielä kuullut, niin tässä tää mun toinen coveri

Vivianna cover - Moment like this by Kelly Clarkson


Jos ootte käyttäjänä Youtubessa, muistakaa subscraibailla! :) 


xoxo, Vanity

5 kommenttia:

  1. moi vivianna :D liian sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööpö blogi ihanaaihanaa noi sun kuvat on niin tosi nättejä jos niitä nyt tulis lisää :D hei voisitko tehä joskus semmosen meikkipostauksen taas? ku niit on nii kiva katella :D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, saattaapi olla tulossa jahka saan jostain inspiksen :>

    VastaaPoista
  3. toi onlyn toppi mulle :--DD<3!

    VastaaPoista
  4. vitsi sä oot oikeesti niin tosi suloine :) ! joka päivä pitää tsekata et onks tänne tullu jotain uutta :D mut tosi kiva blogi, tykkään tykkään tykkään :p

    VastaaPoista