tiistai 9. elokuuta 2011

Sexy 17 @ Espoo

R.I.P mun sininen kesäinen vesiaiheinen ulkoasu, sinne meni :l Ei tuu ikävä. Olihan se kiva mut niinkuin taisin joillekin jo sanoa, etten jaksa sitä kuitenkaan kauan katella kun ei toi sininen ollu oikeen tän blogin väri. Vaihdoin ton nyt sit tälläseen harmahtavaan ja ettei ois iha boring nii tausta on aika blingbling! :) Tosin säilytin tässä edelleen vaaleenpunasta, mun lemppariväriä hihi :) 

Muttamutta, viikonlopun tapahtumiin. Perjantaina lähin viettämään Espooseen mun kielimatkakaverille synttäreitä. Kamera oli tietty mukana mut arvaatkaa muistinko sitä kamalasti käyttää :D Mut viikonlopun saldo: Ruokaa ja juomaa, singstaarii, bailabailaa, kielimatkakavereita ja ikävöintiä Maltalle, vähän lisää ruokaa ja singstaarii aamukuuteen. Nyt on hinkattu Lady Gagat, Happoradiot, PMMPt, No Doubtit ja Anssi Kelat umpeen. 









Siinä tosiaan teille pienenpieni kuvapläjäytys :) 

Ostin tosiaan tossa ykspäivä Seppälästä sen 3 euroa maksaneen topin, niin se oli perjantaina mulla päälä Helsingissä, nyt vähän kuvaa. Kuosi ei ollu mikään lemppari mut on toi muuten ihan mukavainen :) 


Sit viikonlopun pari vaatelöytöä Helsingistä :>

Ginatricot

H&M


Lisäks tänään ostin viel Citymarketista vähän nassutuotteita. Aattelin vaihtaa mattemoussemössön tohon vastavaan tuotteeseen, saa nyt nähä kummasta tykkään enemmän! Lisäks toi oikeella puolella oleva on kiva tasottaja meikin alle, häivyttää mukavasti kaikenlaisia epätasaisuuksia iholla :) 


xoxo, Vanity

P.S MITÄ TYKKÄÄTTE UUDESTA BANNERISTA/ULKOASUSTA? 





14 kommenttia:

  1. aah, mattemousse on täyttä shaibaa.. se pasko mun naaman ihan kokonaa ku käytin sitä jossai vaihees :--D vaihdoin tohon samaan mitä oot nyt ostanu ja toi on ainaki mulla osottautunu ERITTÄIN hyväks meikkivoiteeks (:
    ps. oot __TOOOSI__ nätti tos sun bannerikuvas, tai no, oot kyl aina :)

    VastaaPoista
  2. oonas-, oikeastaan käytin mattemoussea pelkästään silmien alle jona se toimii kiitettävän hyvin :) Voin vaan kuvitella sitä aknen määrää mikä mulle seurais koko naaman tunkemisesta siihen mössöön, tietty sekin on yksilöllistä mutmut juu : D p.s Kiitti! :)

    VastaaPoista
  3. sähän vaihat bannereita ku sukkia, sinistä edeltävä on oli mielestäni hienoin !

    VastaaPoista
  4. voi aivan ihana toi uus banneri! ♥

    VastaaPoista
  5. Anonyymi, no vähän vaihtelen joo muttaku nyyhkis kyllästyn aina tai muutenvaan tekee mieli vaihtaa :l

    tesu~, täänks! :)

    VastaaPoista
  6. Miksi sulla ei oo enää moniväriset hiukset :< ne oli tosi hienot!

    VastaaPoista
  7. tuo dream creamy foundation on kyllä tosi hyvää, mutta pitemmässä käytössä ehkä turhan raskasta, lähtee päivän mittaan liukumaan jos levitetty esim. sillä sienellä mikä tulee mukana. siveltimellä kun vetää ja softaa sen jälkeen sienellä tulee oman kokemuksen mukaann paras lopputulos :) yksilöllistähän se toki on ja kokeilemalla löytyy se paras levitystapa ja tuote:)ps. mattemousse on totaalinen naamantappaja, hyvä että vaihdoit! :D

    VastaaPoista
  8. ois kiva jos laittasit jonku sun tanssivideon tänne:-)

    ps. en teinny minne laittaa tää:-D

    VastaaPoista
  9. Susanna, ...Pinsku? :o

    Anonyymi, olin hitusen kyllästyny puolentoistavuoden aikana mustiin hiuksiin, sekä vähän isovanhempien painostuksella kun ne ei tykänny mun mustasta tukasta :D

    NukkeMuija, oon huomannu kans aikasemmin tota kokeilleena et toi on jotenkin liukuvampaa tjsp en osaa elittää, kiitti vinkeist! :) Noista sienistä on kyl liikaa huonoo omakohtaista kokemusta mut tota softausjuttua voisin ihan testatakin! :)

    Anonyymi, ikävä tuottaa pettymys mut ei mulla ole mitään videoita mun tanssimisajoilta (lopetin tänä keväänä bwahah), ja en voi ihan mitä tahansa videoita muutenkaan julkasta youtubeen tai tänne. :(

    VastaaPoista
  10. omg, oot tosi nätti :D millon aiot laittaa tänne taas jtn video postauksia? ku niitä on nii kiva katella, jos ei jaksa vaikka lukea :D :D no kyl mä jaksan lukea, tai no riippuu... joo, eksyin siis aiheesta. muttamutta kiva blogi ja oot edelleen nätti :) !

    VastaaPoista
  11. Anonyymi, kiitti! :) Emmä haluu laittaa liikee vlogeja ku sit niistä lähtee se "juttu" :l

    VastaaPoista
  12. Hups, luulin et Pinsku on ihan yleinen lempinimi Anniinalle :)

    VastaaPoista