torstai 11. elokuuta 2011

Nothing important, still wanna post! ~

Otsikkokin osaa varmaan kertoa, ettei mulla oo kauheesti parin päivän aikana ollut tähdellistä tekemistä,  mut teki mieli änkee tänne vaihteeks taas tätä omaa pärstää, ettette vaan unohtais millanen mun naama on :)

Hnngh mulla ois etsinnässä se täydellinen musta mekko mut ei oo vielä osunu kohalle, Iisalmessa oli yks ihan kiva mut se oli jotenkin liian "rätti" maksettavaks 70 euroo. Oon myös nähny monia tosi kivoja asuja mut mun tsägällä niitä ei löydy sitten mustana. Miks just musta? Koska musta sopii melkeen joka tilaisuuteen ja mustaa asua on helppo muutella esim. erityyppisillä asusteilla (kengät, korut, hiuskoristeet jne.) Tarkotuksena ois löytää joku sellanen täydellisyys, joka ois armollinen mun pömppikselle, hihhii :D




Lisäks syksyn ostoslistaan kuuluu  karvahupullinen toppaliivi, pitää vissiin juosta Onlyyn pikapikaa ennenkuin ne ehtii loppua sieltä, ja mun tuurilla ehdin sinne ehkä ens keväänä ja ne on myyty jo parin viikon sisään, jes :( Sit viel (konjakin/sinapin? ::D ) ruskeet feikkiUGGit ois aika söpöt ja varmaan viel mustat siihen kaveriks. Viel joku värikäs villapaita ja neuleita ja ehkä joku swetarikin. Mulla on joku viha-rakkaussuhde syksyyn. Inhoon sitä et sataa ja on koleeta, mut syksyl on aina kiva ostaa uusia lämpösiä vaatteita ja niitä on sit kiva pitää! :) 




Olin liian laiska tekemään kuvakollaasia must have-tuotteista NOKU KAIKIL MUILKI ON, mut ehkä mä jaksan vääntää sen tässä joku päivä vielä :--)






ALEX KUNNARI FEAT. EMMA LOCK - YOU AND ME


oli vaihteeks nii pirusti asiaa.. :D

xoxo, Vanity

3 kommenttia:

  1. hyvä ku laitoit noita kuvia, ku olin jo unohtanu että miltä sä näytät :o !

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, jep täytyy teidän lukijoiden muistia aina välillä virkistää ettei pääse unohtuu! :o

    VastaaPoista
  3. Hi pretty!!
    I really love your blog and your style! :)
    I followw you !
    ... maybe if you want, you could visit my blog too ( I hope you like it and follow me back ;))
    Kisses from México city!
    http://modacapitalblog.com

    VastaaPoista