sunnuntai 11. syyskuuta 2011

I whip my hair back and forth

MY HAIR HISTORY

Joskus joku oli toivonut "tyylini vuosien varrelta"-postausta. Itse mun tyyli on ollut aina vähän mitä sattuu, mut ihan itteni ja teidän iloks kaivelin pari vuotta taaksepäin vanhoja kansioita ja  kattelin mun fledaa vuodelta 2008... Ehh voi apua, älkää syökö mitään, en haluu olla vastuussa teidän tukehtumiskuolemista nauruun. :D

Jo vuodesta 2008 oon naamaani kuvaillut eikä vissiin loppua näy, innostus järkkärin kouraan tullessa on vaan kasvanut! :D Mut nyt alotetaan. 

2008 
Seiskaluokalta mulla on tää yks ainoo kuva, aah onneks näitä ei ole enempää! :DD


2009
Tässä on ehkä jo vähän enemmän tolkkua, joulupukki toi hiustenpidennyksetkin. 



Kesä 2009

Näistä hiuksista jopa tykkäsin


huomaa semisti et picnik.com-muokkausohjelma on ollu kovassa käytössä :D


... mut MITÄ TÄÄ ON?!

Tää oli siihen aikaan ku olin talentissa, ja voi julmu ku kyrsi että letti oli kynitty näin :D


Sitten tuliki vähä lisää uutta tukkaa, ja väriki muuttu mustaks. Tosin noi pidennykset oli ihan kuraa, hiusnauha oheni silmissä ja lopulta oli jäljellä enää vaan pienet rotanhännät. Siihen loppu asiakkuus Dreamhairilla, vaikka edelliset pidennykset olikin olleet tosi hyvät. 



2010


Mustaa tukkaa, mustaa tukkaa..



Oon yhtä valkonen kuin kuolemantienviitta tai jotain, mut kylläjuu, ilmestyi pinkki otsis sekä mustat piilarit! :)


Ei se kauan viihtynyt se pinkki otsis, siirryttiin tähän oranssi-pissankeltanen-vaiheeseen :D


Sitten tuliki vaalee otsis pidium samalla ku tuli naimalupa! 


Konfirmaation jälkeen taisin pistää pinkin uudestaan päähän, mut äiti ei diggaillut ajatuksesta et meen järkyttämään mummoa sillä mopilla niin saman päivän aikana se taipui vaaleeksi hyvin äkkiä :D 


Joskus tuli leikittyä vähä prinsessaa ja silleen, mut oikeestaan heti kun koulut alko, niin otsis muutti muotoaan tasaiseksi :D Ainiin ja vihreet piilarit kans tuli kuvioihin. 





Sitten paTAM tuli muutaman kuukauden kasvatuksen ja juurikasvuherutuksen jälkeen tää porkkanatyyli, hirveintä ikinä :D Ei se loppupeleissä niin kauhee ollut mut ei kiitos takasin enää ikinä! Mut kylhän se letti sit pikkuhiljaa vaaleni kokoajan... 

2011


Ainii, ruskeet piilarit! :D




Kävihän se vaaleenruskee kans siellä reilun kuukauden verran. 



Ja lopun tarinaa tiiättekin! :)


Kertokaa toki, mikä ihastutti, vihastutti ja silleen! :D

Willow Smith - Whip my hair


xoxo, Vanity





44 kommenttia:

  1. toi kolmanneks viimenen kuva on ihana ! <3

    VastaaPoista
  2. Vitsi sä oot kyl kaunistunu koko aja vaa enemmä, heh :D:D

    VastaaPoista
  3. täs jotai kysymyksiä:

    mistä sait idiksen ruveta vaalentaa, ja miten tiesit et ne sopis sulle?

    ja kummat nyt valkkaisit, mustat vai blondit hiukset?

    ja ku ite en nyt tiiä et mikskä värjäisin ens kerralla, (mul on nyt mustat hiukset) nii mietin et sopiskohan ne blondit mulle.. :D mut en oo varma, aika moni sanoo et ei sopis, mut eihän sitä voi tietää ennenku kokeilee, vai mitä? =D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, kiitti! :)
    Anonyymi, :DD täänks

    Anonyymi, noo kaverit hehkutti et kokoblondi sopis mulle huisin hyvin ja sit muutaman kuukauden juurikasvun kasvatuksen jälkeen menin kampaajalle vaalentaa.

    Jos nyt pitäis valita niin ottaisin nää vaaleet. Tosin se mustablondi oli niin makee, tykkäsin siitä ihan sikana! :)

    Ainahan sä voit kokeilla et sopiiks blondit sulle, ainoo vaan et kannattaa varautua et kun mustasta vedät blondiin niin hiukset kärsii aikalailla, mulla lyheni tukka 10 senttiä blondausoperaation johdosta kun vuoden päivät värjänny mustalla! :l

    VastaaPoista
  5. okei, kiitti noista vastauksista :) viel olis pari kyssää :

    niin et mistä sä tilaat noi sun pidennykset?

    ja tilaatko aina uuden väriset ku jos vedät vaikka siitä blondista mustaan yms?

    ja kuinka pitkät noi sun pidennykset on :> ?

    VastaaPoista
  6. niin ja onks se silti iha hyvän näköne jos vaalentais kotona =D ?

    VastaaPoista
  7. Anonyymi, juu ei mitään :> Oon tilannu vähän kaikkialta, tän hetkiset on cybershopista. Täysin pettynyt oon Hairtraden laatun, en tilaa sieltä enää mitään ikinä! Dreamhairillakin on ollut ihan semikivaa tukkaa. myös kampaamo Shaggy Headista oon ostellu karvaa

    Ja joo, sillonku tuli blondi tukka nii ostin vaaleet pidennykset. Mut sillonku oli vaaleenruskee nii sillon värjäsin pidennykset.

    Tänhetkiset on 45 cm, on mulla ollu sitä 60 cm ja 50 cm myös.

    Ja joo, kyl hyvännäkösen vaalennuksen voi saada kotonaki aikaan. Mulla oli musta väri vaan niin tiukassa hiusrakentees et turvauduin kampaajaan.

    VastaaPoista
  8. aa, okei. Mitä sävyä toi vaaleenruskee muuten tos yhessä kuvassa on? siis minkä .. no, joo kyl sä nyt tajusit =D ja entä toi vaalee tos vikassa kuvas? =D
    Vitsi, mä haluisin ostaa uuet pidennykset mut, no money :( mut en taida enää kysellä mitää, ettet hermostu =D

    VastaaPoista
  9. Anonyymi, en muista sitä sävyä mut sellane perusvaaleenruskee :DD Ja tos vikas kuvas on garnier luonnolliset sävyt tuhkanvaalea :DD

    VastaaPoista
  10. kuinka usei sä muutes värjäät noita hiuksias? :D
    ku mä oon sellane, et värjään niiku joka kuukaus.. ku tää mustaki näyttää jo ihan ruskeelta :s nii värjään tiistaina taas. mut mietin vaa sitä värii.. et mitä sä suosittelisit ? et se ois varmaan helpompaa et vaalentais vähän kerrallaa et siirtyis tästä mustasta vähä vaaleempaa jne? ja sit lopulta siihe blondii =D

    VastaaPoista
  11. aaws, vähän oot nätti :3 !

    VastaaPoista
  12. aa, oot niin kaunis oikeesti :) ! ja laulat tosi hyvin (::: !! <'3

    VastaaPoista
  13. miten noi sun hiukset pysyy niin hyvässä kunnossa? ku eiks tupeeraaminen jotenki vahingoita hiuksia :_____: ?

    VastaaPoista
  14. hei voisitko tehä joskus kans semmosen jutun et kerrot kavereistas ja otat niistä ja susta yhteiskuvia? ku se ois varmaa kivaa :-DD

    VastaaPoista
  15. millä oo tvärjänny aina tummasta takas vaaleeksi? kampaajalla vai ihan kotikonstein? ookko käyttäny värinpoistoo ja sitten värjänny vaaleelle vai mitä? :)

    VastaaPoista
  16. Anonyymi, kun oli mustat niin noin parin kuukauden välein, ei se mulla ikinä ruskeeksi muuttunut mut se väri ei ollut enää 2kk jälkeen niin intensiivinen :D Jos meinaat ruveta vaalentamaan, en suosittele ainakaan sitä mustaa nyt laittamaan, annat vielä jonkin aikaa sen värin kulua. Vaalennusmenetelmiä on moniamonia ja niitä löytyy googlesta! :)

    Anonyymi, kiitti! :)
    Anonyymi, täänks! ^^

    Anonyymi, Kiitos mut mun hiukset ei todellakaan ole hyvässä kunnossa! :D Ne saattaa näyttää siltä mut mun hiusten latvat on karmeessa kunnossa. Ja kyllä, kaikki mitä teet hiuksilles rasittaa niitä aina jollain tapaa :l Kiharrus, suoristus, värjäys, tupeeraus jne.

    Anonyymi, sellanen on kyllä tuolla luonnoksissa, mut ei oo tullu aikaseksi tehdä sitä valmiiksi! :D

    VastaaPoista
  17. No se mustasta ruskeeks muuttuminen saattaa johtua siitäki et toi aurinko vähä vaalentaa sitä väriä ku oon kesäsin aina semmonen aurinko rotta, et lojun vaa tuol auringon alla =D mietin et jos mä nyt eka värjäisin joksiki vaaleemmaks kun tää musta, ja sit sen jälkeen siirtyisin siihen vaaleeseen, ja koittasin nyt pärjätä tossa koulussa ja tehä kotitöitä samaa aikaa nii saan varmaan sit rahat niihin pidennyksiin =) nii, entäs sit toi vaalee? et kuinka useesti sitä joudut uusiks värjäileen? ja värjäätkö kerralla koko hiukset, vai vaan sen juurikasvun? niin ja eiks noi pidennykset kulu jos niitä värjäilee :s ? niin ja käytäks sä niitä pidennyksiä joka pv, esim liikkatunneilla ku mulla on just se ongelma et ku oon hankkimassa kans noita pidennyksiä nii mietin just sitä et miten ne kestää esim. just tämmösillä liikka tunneilla jne.

    VastaaPoista
  18. joo tuli vähä pitkä selostus mun ongelmista =D ...

    VastaaPoista
  19. Anonyymi, oho vähän pitä tuli joo :D
    - ota värinpoisto/blondiväri, ja siihen päälle esimerkiks joku vaaleanruskea kevytväri.

    - ite jouduin värjäämään kampaamoblondauksen jälkeen muutaman kerran + käytin hopeashampoota.

    - en värjänny mun pidennyksiä millään, vaan myin ne ja ostin uudet, blondit :)

    - en käytä pidennyksiä joka päivä nykyään, mut sillon ku käytin nii kyl niitä pystyy liikkatunnillakin pitämään :)

    VastaaPoista
  20. okei. joo oon tämmöne et kirjotan aina iha sika pitkän romaanin kaikille =D mut nyt mä kelasin, et en iha viel tota vaalennusta viittis, katon sit sen jälkeen ku tiistaina värjään tooosi vaaleen ruskeiks ja jotai blondia siihen kai mukaanki, tai en tiiä vielä mut noin olin ainaki aluks suunnitellu, mut toi kuulosti vähän hölmöltä =D ... hmm, en vaan tiiä vielä , eheh. pitäs pian päättää ku kaverin kaa värjätään tää mun super paksuohut sekotus pehko =DD

    VastaaPoista
  21. ja taas tuli hiukka pitkä ... mikä täs nyt on et sormet käy taas iha himona näil näppäimil =D

    VastaaPoista
  22. Anonyymi, en oo varma tarttuuko se vaaleanruskee toivotulla tavalla jos sul on sitä aikasemmin ollu tosi tummat hiukset.

    VastaaPoista
  23. mm... no tuliskohan siitä jotain jos ottais vaaleemman sävyn? siitähän tulis sit vähän tummempi ku se vaalee minkä valkkais... mikä väri mun kannattais valkata sun mielestä =) ? psst. voi olla useampaaki eri väriä jos tarve vaatii =D

    VastaaPoista
  24. trololool waffle oot söpöin ps et salee tienny et mulki blogi nykyää 8(
    käy stalkkaa; suffudude.blogspot.com
    mur, ikävä ♥

    VastaaPoista
  25. Anonyymi, tollasesta tavasta en tiiä, sun kannattaa varmaan kysyä jostain kampaamost ku en oikeest oo mikään alan asiantuntija

    susanna, oooj siistii meen heti kurkkaa! :)

    VastaaPoista
  26. äää ihana blogi! oot niin ihana :-D !!

    VastaaPoista
  27. miten oikeesti tupeeraat noi hiukses? ku en ikinä onnistu yhtä hyvin ku sä.. :(

    VastaaPoista
  28. anonyymi, hee kiitti! :)

    Anonyymi, harjoittelukysymys :)

    VastaaPoista
  29. no voisit kyl joskus tehä jonku videon siitä et miten sä noi hiukses tupeeraat (:

    VastaaPoista
  30. voi jumankauta ku oot kaaaaaunis : D mikä on sun perus koulumeikki : D ? tuli vaan mielee. Niiiin ja sulla on ihan super hyber hyvä ääni! oikeesti! : D Miten sää saat muutes ton kajaalin pysymää niin hyvin silmäs, ilman et se alkaa mitenkää valumaa, tai niinku : D ku mun silmä on siitä iha tyhmä ku se on nii kostee nii kaikki kajaalit valuu pois :( paitsi toi vedenkestävä tietty. : D Njoo, mutta tosi ihana blogi :) ! ps. mistä ostat sun vaattees ?

    VastaaPoista
  31. Anonyymi, heeh no katsotaan :D

    Anonyymi, perus koulumeikki atm. on oikeestaan vaa tyyliin ripsari, puuteri, meikkivoide ja kulmakynä :D:D Ja sillonku rajaan nii käytän joko geelirajausta tai eyelineriä, harvemmin käytän kajaalia enää. Sillonku kajaalia käytin, niin se ei tuhriintunut pois kun sen päälle laittoi ohuella siveltimellä mustaa luomiväriä, niin rajaus "puuteroituu" tasaseks eikä jää rasvaseks. kajaalin käytössä on myös tärkeetä silmäluomien "kuivana" pito ettei ne oo rasvaset :)

    VastaaPoista
  32. mennäänkö naimisii t. kimi

    VastaaPoista
  33. Ei millää pahal mut noi vaaleet hiukset ei sovi sulle.

    VastaaPoista
  34. Anonyymi, kiitti :)

    Anonyymi, joo tottakaaai :)

    Anonyymi, eiipä mittään, kaikki ei voi tykätä :>

    VastaaPoista
  35. no kyl ne sopii, kiusasin suaa hehe :D yks usko .. :(

    VastaaPoista
  36. mee mun kaa naimisii :( t. jere

    VastaaPoista
  37. oot tosi nätti, ja tosi kiva blogi :) minkä ikänen oot?

    VastaaPoista
  38. oot vitu ärsyttävä irl x__x e jaksa katella sua käytävil. voisit vaik kipitellä vittuu meidä lukiost.

    VastaaPoista
  39. Anonyymi, öömm okei? :D
    Anonyymi, juujuu :)
    Anonyymi, Kiiti! :) Oon 15 mut täytän piakkoin 16
    Anonyymi, Jos et jaksa katella mua käytävil, niin mitä IHMETTÄ teet mun blogisssa, että ihan VAPAA-AJALLASI joudut kattelemaan mun naamaa, don't get your point, GTFO of my blog ;)
    + Tunnetko sä mua edes henkilökohtaisesti?

    VastaaPoista
  40. Hei, törmäsin sun videoihin YouTubessa ja päädyin sitä kautta tänne.. Ajattelin et täällä vähän kivempi kommentoida.

    Sun lauluääni on aivan käsittämätön. ;___; Oon kuunnellu noi kaikki varmaan tuhanteen kertaan, ja oon yleensä tosi kriittinen! Hallitset sun äänen tosi hyvin, laulutunnit tehny varmasti hyvää, ja (en voi uskoo et sanon näin) kerranki mä nautin korkeesta naisäänestä! Uskomatonta. Tee pliis lisää videoita ja miksei sulla oo fanisivua Facebookissa? :D Kävin jo ettimässä ja petyin :-(

    Katoin että oot Talentissa kävässy pari kertaa, ite oisin ehkä valinnu mieluummin Idolsin jos tv:n kautta haluu lähtee hakee... Koska ilmeisesti haet kuitenki musiikista ihan uraa? :o

    VastaaPoista
  41. Elin, Kiitos! Ihanaa saada näin positiivista palautetta :) Ennoo koskaan ajatellu mitään fb-fanisivun perustamista, en kyllä tiedä miksi :D

    Musiikin uran etsiminen Talentin kautta ei koskaan ole ollut päämääräni, vaan uusien kokemuksien saaminen ja kehittyminen, Talent Suomihan ei oo mikään laulukilpailu ;D

    VastaaPoista
  42. MOI!!! Mul ois kysymys ku mul on ittelläni nyt sellaset tosi tummanruskeet on niis ehkä säväys punastakii...ennen ne oli iha mustat varmaa ainaki vuoden mut sit laitoin yhen värin poiston ja tummanruskeen värin.__Nyt haluisin värjää mun etupiiskan blondiks ni onks sul mitää kokemusta et onnistuiskohan se ja jos onnistuu ni monta värinpoistoo siihe tarvis??? :)

    VastaaPoista