lauantai 17. syyskuuta 2011

Happy materialist

Täällä kirjottelee taas onnellinen materialisti! Mamitsuukkeli osti mulle torstaina uuden nahkatakin, koska en mitään välikausitakkia oo pariin vuoteen omistanut. Oon kuljeskellu kaiken maailman huppareisa kun en oo ikinä löytäny kaupasta semmosta mikä kelpaa. Viime syksynä kaupat suorastaan kuhisi kaikenlaisia nahkatakkeja, sillon ei mulle kelvannut. Nyt löysin sitte Vero Modasta lähes täydellisen takin. Ihan sama, kaikkien muidenkin mielestä varmaan ihana ja se on varmaan pian myös kaikilla muillakin tenuilla päällään, mut aivan sama! :D Äiti ei suostunut ostamaan sitä mulle mustana, mut ehkä ihan hyvä, mustana se on ainakin kaikilla päällä! D:

Tarviin jonkun mustan tuulitakkityyppisen nistitakin tjsp. en haluu olla jatkuvasti mikään kävelevä nahkakakkapökäle :( Kuvaa saatte sit ensviikon puolella ku ehdin ehkä ottaa potrettia sen kans :>

Olin perjantaina mun luokkalaisen Millan kaa leffassa, käytii kattomassa Crazy, Stupid, Love.  En ihmettele jos oltiin Millankaa koko salin kovaäänisimmät naurajat, mut koko sali muutenki nauro nii se ei haittaa! :D Mä ite tykkäsin leffasta, vaikka mulla meni vähän pakka sekasin huippukohdassa mut ei se haittaa, nauroin silti. Jos tykkää rakkauskomediahömpästä nii kannattaa käydä kattoo! :>

Ennen leffaa käytiin Millankaa kuitenki vähä kattelee Forumin tarjontaa, koska siellä oli hintasirkus. 

Pari toppia Vero Modasta ja nilkkurit Andiamosta.


Mites se nyt noin heilahti :D:D 



Mitään outfitteja tältä viikolta ei oikeestaan oo ku en oo aamusin saanu itteni niin aikasin ylös et olisin ehtiny meikkaamaan kotona, aina tehnyt sen bussissa! :D


Pitäis varmaan joku pv saada aikaseks jotain lauluvideoo, mul on jo pari inspistä sutinoimas :>


MINI VIVA - BEDROOM VIBER

xoxo, Vanity



5 kommenttia:

  1. ihana toi sininen toppi♥ paljon makso? :>

    VastaaPoista
  2. aivan ihanat kengät <33

    VastaaPoista
  3. emmma, jotain kympin pintaan kai :>
    Anonyymi, heeh mäki tyksin ^^

    VastaaPoista
  4. ku katoin tota sun edellistä postausta nii tuli vaan mieleen et minkä väriset sun oikeet silmät on? niinku ilman piilareita...

    VastaaPoista