keskiviikko 21. syyskuuta 2011

No subject

Oon loppuviikon varmaan rampa tai jotain, meillä oli liikunnassa joogaa. Olin varsin naurettava näky muiden venyvien joukossa siellä, oon kuitenki notkee kuin näkkileipä eli en taivu oikeesti suuntaan enkä toiseen. Muut iskee päitä varpaisiin ja mä istun jalat suorassa maassa nii jalat huutaa hoosiannaa jo siinä vaiheessa. Mut tuli ylipäätään kaikista liikkeistä ihan dorka fiilis kun se ohjaaja kutsu niitä jotain liikesarjoja "Aurinkotervehdykseksi". :DD Mä huutonauroin sisäisesti.


Tässä pari esimerkillistä mun piirtämää kuvaa siitä miten mä tein eli miten EI kannata tehdä! :DD



Wednesday outfit + juurikasvu<3 Kiitän Sony alpha 380 itselaukaisinta sekä hyllykköä oisko vaik, superlaadukkaasta asukuvasta joita otin sen 1 kpl :(

Ja tää nyt on joku vaa viikonlopulta oleva kuva :D

BREATHE CAROLINA - BLACKOUT

12 kommenttia:

  1. Mä Joogasin/kaikkea muuta, yhden DVD:n avulla ja huvitti kans ne kaikki nimet. :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, jep! :D mikä ihmeen aurinkotervehdys, srsly?

    VastaaPoista
  3. haha aurinkotervehdys on se helpoin joogasarja :-D Haluisin oppii, vitsi ku meil ei ollu joogaa liikka 1:ses viimevuon mut ehk tänävuon sit :-)

    -Elina

    VastaaPoista
  4. kuulostat yhtä notkeelta ku meikä poika :D
    Haluun sun hiukset ja ton sinisen paidan! :(

    VastaaPoista
  5. ahaha nuo piirrustukset!:---D

    VastaaPoista
  6. aivan mahtava blogi sulla :) btw , mistä tunnet Rasmus Tuoreksen ? o:

    VastaaPoista
  7. Elina+Melissa, Joo no musta ei taida tulla joogaajaa väkisinkään :D

    emmma, haha :D

    Anonyymi, taiteellinen puoleni pääsi esiin eikun.. :D

    Anonyymi, kiitti! :) Olin Rasmuksen kanssa kesällä samalla kielimatkalla ja siellä tutustuttiin! :)

    VastaaPoista
  8. ei herranjesta ! älä ota tätä pahalla , mutta ku tähän blogiin tulin :-D tuli mulle ensimmäisenä mieleen , että 'kauhee lissu' .. mutta nyt kun luin tätä hiaman enemmän (suurimman osan sun postauksista).. niin vaikutat ihan sairaan hyvälle tyypille ! ja kaikenlisäks sun blogi on ihan mahtava ja oon kade sun hiustenlaitto taidoille ja lauluäänelle ! :D Jatka samaan malliin :--)

    http://whenifounduifoundmyself.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Laura, oii kiva kuulla et käsitys ensivaikutelmasta muuttui kun luit vähän enemmän! :D kiitoskiitos

    VastaaPoista
  10. http://www.youtube.com/watch?v=-oRuz52wgR8 << sinä :) ?

    VastaaPoista
  11. millaset housut sulla on tossa päivän asu kuvassa?

    VastaaPoista
  12. Anonyymi, eikös toi nyt ole kysymättäkin selvää? :DD Minähän se sielä.

    Anonyymi hiekanharmaat chinopökät, mätsäs rusettiin :>

    VastaaPoista