torstai 20. lokakuuta 2011

STILL ALIVE

Ei, ennoo kuollut, oon vaan pitäny pientä lomaa tästä blogista. Tuntuu vähän et kaikki kaatuu päälle, en oo kuitenkaan saanu aikaseksi mitään merkittävää, vaan pelkästään pikkuasioita. 

Käytiin Tian kanssa jo kerran kuvailemassa uutta lauluvidsiä, mut kirkko oli menossa kiinni eikä saatu kuvattua ku yks kuraversio enkä haluu julkaista sitä (sorry guuuys, next time!). 

Lisäks mun teippipidennykset saapui pari viikkoa sitten, hassua kun aamulla ei enää tarvii laittaa nupsuttimia päähän. Ainoo vaan et nää hiukset ei selvästikään tykkää Klaukkalan vedestä, sillä mökin järvivesi teki näistä ihanan pehmeet ja ero oli selvä verrattuna Klaukkalan veteen! Harmi et mun omat hiukset on kovin vaaleet, nii nää pidennykset on jonki verran tummemmat ku mun omat hiukset, vaikka olikin vaalein mitä Rapunzelilta löyty :l Pitänee keksiä jotain, en meinaan voi käyttää mitään nutturaa ku se väriero on sillon tosi selkee, ku latvaosa on esim. otsatukan vieressä. Avonaisina se ei erotu niinkään, esim tästä kuvasta. 




Pelkään et tälle tukalle käy samalla tavalla ku hairtraden tukalle, et tää menee kuukaudessa latvoista ihan kuraksi ja semmoseks tyhmäks! Maksoin näistä kuitenki 180 e niin toivottavasti pysyvät kivoina pitkään. Tuli huomattua että kaikennäköstä kansaa noihin hiustuotemyymälöihinki päästetään, myyjä oli nii tietäväistä että huhhuh ja suositteli mun pidennyksille RAKENNEPAIKKAAVAA HOITOAINETTA?! Siis joko sitä ei oo mitenkää valmennettu siihen duuniin tai sillä naisella oli aivojen tilalla pelkkä herne. Lähdin kaupasta sitten käsissäni hoitoaine, jonka myyjä sanoi pelkästään kosteuttavan ja silottavan, nii eiköhän kotona ollessani takana lue että "korjaa hiuksen rakennetta" ARGH!

Nyt ei oo uusista hankinnoistakaan kuvia, oon kadottanu mun muistikortin konnekkin HYVÄ MINÄ! Toisaalta oon ollu muutenki vähä laiska kameran suhteen joka on myös oikeuttanu mut blogilomaan! :D 

Tänään oli Myyrmannissa uuden H&M avajaiset, ja kävin ostamassa sieltä pari kivaa juttua, muunmuassa mummokukkapaidan (okay sounds good XD) ja läjän korviksia! Kuvia myöhemmi, sitku saan sen kameran nostettua käsiini. Lisäks tänään oli kokeidenpalautus, ja oon iha semityytyväinen mun koetuloksiin :)


Tässä vähän parilta viikolta siis kuulumisia, seuraavassa postauksessa toivottavasti kuvaspämmi ei oo ihan hirvee!


xoxo, Vanity


P.S Tietääkö joku missä ois tarjouksessa/halvalla Curling wandeja = puikkokihartimia? 
Joku ihana jos tietää nii ilmoita mulle, semmonen on mun toivelistallani! 






2 kommenttia:

  1. kandee ostaa semmosta pidennyksille tarkotettua öljyä! Mä ostin pienen pullon, makso jotain 15 e ja nyt vasta kolmansien pidennennysten kans se on lopussa :D

    taisin ostaa sen backstreetistä tai cybershopista, en muista. Itellä siis aitohiusnauhaa ja klipsit ollu käytössä ja päivittäisen kihartamisen ja laittamisen jäljiltä pidennykset helposti kärsiny. Toi öljy todellaki pelasti mun hiukset!

    VastaaPoista
  2. booberry, kiitos vinkistä! Oon saanu nää jo onneks jo huippuhyvään kuntoon ja oon nyt tyytyväinen. Mut voisin ehkä kokeilla tota mitä suosittelit niin ensi kerralla (:

    VastaaPoista