maanantai 26. joulukuuta 2011

No koska muillakin on

Pakko se on kai kulkeutua massan mukana ja ilmottaa omatkin joululahjat tänne niinkuin muutkin! :D Itse en montaakaan lahjaa saanut, tosin pari oikein mieluista kyllä. Jymäytetään tämä paras kaikista tähän nyt ensimmäisenä.



Tättärää, Olympus PEN! En todellakaan osannut odottaa omaa kameraa joululahjaksi, koska oon aina käyttänyt tuota äidin järjestelmäkameraa. Tais äiti saada tarpeekseen että sen kamera oli aina mun huoneessa, hups. Tää on uskomattoman kevyt verrattuna Sonyn järkkäriin ja tuitui on se söppänä! Kertoilen varmaan myöhemmin kun oon tutustunut tarkemmin ton kameran sieluelämään, sen hyviä ja mahdollisia huonoja puolia. 



Tätä toista pakettia oli jo odoteltu jo sellaiset pari kuukautta, ja perään kuolattu noin puoli vuotta. Nyt se on mun! 

Versace Bright Crystal, loooooove <3


+ kaupan päälle saman tuoksun body lotion, kiitos kummitäti! :)


+ hajuveden ja lotionin mukana vielä joku ripsari


Varvassukat on ihania, miksei näitä myydä enemmän!


Mamatsu keränny alelaarista muutaman leffan, onneks en oo nähnyt näistä yhtäkään! :D


Villasukat, kuinka kauan nääki pysyy valkosina hmm...


Mummilta minisuoristin ja lämpösuoja.
 Mulla kyllä on jo pikkusuoristin mut ei se sitä tiennyt :)



Siinä ne tais kaikki ollakin. Mä oon aatosta asti ollut kuumeessa ja kärsinyt nivelkivuista. Siis  jopa ranteiden pyöritys ja portaiden kävely teki kipeää ja en oo yhtenäkään aamuna voinut kumartua kunnolla ilman että sattuis. Toivottavasti tää tiistaille mennessä parantuis, aattelin lähteä ton kamalan ihmismeren sekaan alennusmyynteihin seikkailemaan. Kuumetta ei oo viel tänään ollut yhtään mut selkä itkee. Jospa mä tästä saisin jotain yllätysenergiaa ja pääsisin kuvaamaan tonne leikkipuiston laidalle kaatuneita puita, ihan hirvee toi tuuli ulkona  :O

Mitä teidän jouluun kuuluu? Aika moni sai one piecejä tai järkkäreitä, mitä te saitte? :)

xoxo, Vanity



8 kommenttia:

  1. mäki sain ton versacen hajuveden joululahjaks (: se on ihana!

    VastaaPoista
  2. Mulle kolahti järkkäri jo viimejouluna ja nytki tuli hirveesti kivoi lahjoi, mut suosikki oli varmaa uus puhelin :-)

    Ja oon himoinnu tota Versacee vaik kuinka pitkään !

    VastaaPoista
  3. moi viivi. oon aleksi. muistatko viel ku seurusteltii? ;)

    VastaaPoista
  4. mullaki olympus pen e-pl1 ja tosi hyvä (: suosittelen :D

    VastaaPoista
  5. ...sain Canonin 1100D ja siihe viel yhen objekiivin kaupanpäälle :D plus muuta krääsää(__: ite himoitsisin viel just onepieciä tai jumpinii :3

    VastaaPoista
  6. sohvijauu, jeep! :))
    oonass-, kannattaa ostaa toi versace, se on nii tuitui ah<3 :D

    Anonyymi Moi aleksi, joo muistan <3333
    tiaaaq, moii :)
    läpy, jee! :) En tiedä ketään muuta jolla ois toi, tuntuu et nii moni sai lahjaks canoneita ja sensemmosia :D
    JANETTA, Onepiecet ja jumpinit on vähän kokenut jo inflaation näin joulun alla, mut eihän se tietenkää estä ketään ostamasta niitä :p Tulee varmasti taas muotiin parin vuoden päästä.

    VastaaPoista
  7. http://www.feelmax.com/index.php?lang=fi

    VastaaPoista