sunnuntai 1. tammikuuta 2012

New year's eve

Helloo lukijat!
                                           VASTATKAA KYSELYYN TOSSA OIKEELLA! >>>


Oon taas ollut ihan kamala bloggaajanoitamummo kun en oo väännellyt tänne mitään turinoita. Oikeasti oon vääntänyt vastauspostausta jo varmaan 4 eri kertaa, mut aina on milloinki loppunut muisti, kameran akku loppunut, tarkennuspisteet päin kuuluisaa ja nytkin kortilta loppui muisti kesken videon, joten se tulee kahessa pätkässä sitten seuraavassa postauksessa, en enää viitsinyt viivyttää muiden asioiden kirjottelussa sen enempää! :)

Kuluneen viikon oon vaan oikeestaan löhöillyt kotona,  Tian tai Paken luona. Oltiin tosin alkuviikosta alennusmmyynneissä. Vuodenvaihde vietettiin bussissa Helsingissä ja oikeestaan koko uusivuosi suju ihan kivasti. Tosin käytiin kyllä jossain Korsossa asti mutta äh, pikkuvikoja :D 




Vähän uv-lookia. Sotkukiharat ja pusupaita, ton kanssa tais olla vielä valkoinen ristikoru kultasella ketjulla, mut tuntemattomasta syystä se ei oo tässä kuvassa :( Kiharatkin oli kyl jo iltaa myöten kadonnut jonnekin, lieko se muotoilusuihke ois sittenki ollu ihan hyvä valinta kun kihartelin. Laiskuudesta rankaistaan, ouch. 




Mukavaa alkanutta vuotta lukijoilleni! <3 :) pus



xoxo, Vanity


EDIT;; Joku lukija oli kommentoinut joulun alla mun vanhaan hiushistoriapostaukseen. Ajattelin pistää tän vastauksen kuitenkin nyt "kaikkien" nähtäville, koska moni varmasti pohtii ja kieriskelee asian parissa.

MOI!!! Mul ois kysymys ku mul on ittelläni nyt sellaset tosi tummanruskeet on niis ehkä säväys punastakii...ennen ne oli iha mustat varmaa ainaki vuoden mut sit laitoin yhen värin poiston ja tummanruskeen värin.__Nyt haluisin värjää mun etupiiskan blondiks ni onks sul mitää kokemusta et onnistuiskohan se ja jos onnistuu ni monta värinpoistoo siihe tarvis??? :)

En oo tietenkään mikään värjäyksen _ammattilainen_, mut mulla itelläni oli vuoden päivät musta tukka, olin joitakin kuukausia värjäämättä, että väri "kuluisi" hiukan. Mulle tehtiin kampaajalla pigmentinpoisto, 2 blondausta, ja keltaisuuden häivytykseen vaaleanruskea vaahtoväri. Sen jälkeen että mun hiukset oli vaaleet, vaati noin 2-4 blondausta. 

Homma on tietenkin yksilöllistä, mut jos sul on ollu tosi tummat hiukset, niin hiukset ei tuu ainakaan yhtään  tykkäämään sun käsittelystäs, niistä varmaankin katkeilee osa, ja menee niinsanotusti "purkka"-kuntoon. Tääkin ongelma on poissa, kunhan uskaltautuu vaan tarpeeksi ajoissa kampaajalle leikkauttamaan ne kaksihaaraiset heinät pois, eikä tee niinkuin mä, että välttää sitä viimeiseen asti, silloin ne kasvaa terveinä takaisin haluttuun pituuteen.

Kannattaa myös muistaa antaa hiuksen levätä värjäysten yhteydessä, sillä esimerkiksi toi kampaajarääkki ei tehnyt mun hiuksille hyvää, ja se näkyy pituudessa :(






6 kommenttia:

  1. Ihanat kiharat. :3 Näinki jo Facebookista ja olin kahen vaiheilla että pyydänkö sua kaveriks vai en, ku en tiiä millä perusteella hyväksyt niitä. :--D Nii en sitte viittiny :) mut jos se on okei ni sano vaa ! c:

    VastaaPoista
  2. ai että Korsossa kävit : D mä asun täällä! mut jokatapauksessa olet tosi kaunis (:

    VastaaPoista
  3. Heei onks se sun uus kamera hyvä? c:

    VastaaPoista
  4. Riina, aina mua saa Facebookissa pyytää kaveriksi, mut en tietenkään lupaa hyväksyä niitä. :) Oon koittanut pitää nyrkkisääntönä et lisään kaveriksi vain niitä joiden kasvot tunnistan, eli jotka ns. "tiedän" :) Kiitos kuitenkin!

    !lotta, Kiitos! <3

    VastaaPoista
  5. Tiia, näin pintapuolin kun oon sitä käytelly, niin tykkään kyllä! Sen pienuus on plussaa, vaikka kun kuvia selaillessa ne kuvat vaihtuu puolet hitaammin kuin Sonyn järkkärissä. Siinä on myös vähemmmän automaattiasetuksia kuin Sonyn järkkärissä, mut sit toisaalt siin on kivoi muita ominaisuuksia :)

    VastaaPoista
  6. KORSOSSA! :D hei kuika jännää mä asun korsossa ja sä kävit täälä!

    VastaaPoista