torstai 12. tammikuuta 2012

::)

Kuinka vaikee on taas keksiä yks vaivanen otsikko? VAIKEETA! Emmätiedä, mulla oli viikonloppuna Pauliinan kanssa kamerakin mukana, mut sitä ei koskaan tullut otettua laukusta. Viime perjantaina vietin loppiaista Piippolassa, mentiin ensin koneella Ouluun ja siitä ajettiin Piippolaan. Mun isomummo täytti 100 vuotta ja seurakuntatalolla oli jumalanpalveluksen jälkeen kemut :D Ja mun piti ottaa asukuvaa, mut aamuviideltä ei sekään käynyt ensimmäisenä mielessä. 

Mut yks löytö tuli Seppälän aleista. Huppari ja harmaat farkut oli mulla päällä maanantaina. 




Hmp kiva ku noissa on eri kuvasuhde, kun toi ylempi on rajattu.. Pitäis vissii kameran asetuksista muuttaa toi erilaiseks tai jotenki, ku toi ylempi on samanlaine kuvasuhde mikä mul oli Sonyn järkkäris.. hmm pitänee perehtyä :D Anyway, tän päivän outfittiä kehissä.



Niksiviivi iskee taas, löysin youtubesta kerran videon, jossa kehotettiin laittamaan vaseliinia ripsiin yöksi. Ripset pysyy paremmassa kunnossa, ja jos oikein kovaa toivoo, nii saattaa jopa tuuhentua ja ovat ainakin terveemmät. Ite laitan tätä myös silmänympärysiholle, ihanan pehmeetä jälkee tulee. Ja tietenki kilon kerros huuliin, oon ihan koukussa tähän tavaraan!


Eilen siinä toivossa että läksypino katoais mun selän takaa jonnekkin, flippasin ja väänsin ittestäni smurffin. Kauniita yöunia vaa kaikille :D:D:D:D:D



xoxo, Vanity






1 kommentti: