torstai 5. tammikuuta 2012

Oikeasti mun pitäis olla nukkumassa.


Huomenna perjantaina ois 4 aamul herätys ja pitäis jo olla nukkumas. Aattelin kuitenki viel viimetippaan änkee tänne jotakin tavaraa, kun en postausta ehi vklpnä vääntämään. Lauantaina ois taas aika nähä Pauliinaa pitkäst aikaa, saa taas nähä mihin tällä kertaa eksytään sporalla, hehheh. 

Kuitenkin, olin varsin räjähtäneen näköisena Tian kaa eilen keskustassa. Pake tuli mukaan kuvioihin myöhemmin joten sen nassua ei nyt näy. 







Tia, like a boss



näyttää silt et puolet hiuksista puuttuis jotenki, ja siltä ettei ruoka maistu vaik voisin elää tolla leivällä ja salaatilla, oooh<33



Esittelinhän mä nää kengät jo aikasemmin, taisin mä?


Mukavaa viikonloppua:)


xoxo, Vanity

3 kommenttia:

  1. ihana kuva minusta rakkaani <3.......

    VastaaPoista
  2. jos saisit valita nii oisitko ottanu mielummin semmosen oikeen järjestelmäkameran vai ton? ku mun pitäs tehä päätös siitä ku saan piakkoin kameran...

    VastaaPoista
  3. tiaaaq <333

    Anonyymi, En osaa sanoo, aika samantasosia kuvia tulee ja esimerkiks automaattisäädöissä tulee parempaa jälkee tolla olympuksella, sitä ajatellen hyvä että aina kameran ääressä ei oo käyttäjää joka ymmärtää manuaaliasetusten päälle. Kätevyys on myös yks plussatekijä, mut miinusta siitä et videot on mulla nyt oudosti "katkenneet" itestään, tosin en tiedä onko molemmis tapauksissa ollu kyse vaan muistin loppumisesta koska tällä hetkellä muistia vain 2GB. Mut loppujenlopuks yhtä hyviä kuvia kummallakin tulee :)

    VastaaPoista