tiistai 28. helmikuuta 2012

Hei kohtaloooooo-o-o

... oon iso tyttö jooooo-o-o. En nyt sentään. En viikonloppuna kerenny pistää tänne mitään menomeininkiä, koska 1. sitä ei juurikaan tapahtunut 2. en ollut millään kuvaustuulella. Tuntuu että tää lyhyt tukka saa mun vaatteet ja asut näyttämään samalta kuin juustohampurilaisen ilman juustoa. Tää vaan todistaa sen, et hiukset on iso osa mua, vaikkei ne enää konkreettisesti ookkaan niin "isot" kuin vuosi sitten, HEHAHAHAHAH kaikki nauro vai mitä?


 Kävin maman mukana citymarketissa ruokaostoksilla, mulla oli ripsari osuvasti loppu, ja aattelin kokeilla tätä kirkasta punaista purnukkaa sen violetin sijaan. En osaa sanoa, onko tää parempi tai yhtään huonompi kuin se liilakaan, mut äidin Dior- waterproof on silti parempaa tähän verrattuna. Mut tällä saa melkein yhtä tuloksen kuitenkin, joten tuun tän putelin  käyttämään kuitenkin loppuun :)


Yleensä vaihtelen peitevoidetta vähän väliä, kun alkuun peitevoide tuntuu tosi hyvältä, mut sit muutaman viikon päästä tuntuu ettei se enää olekaan niin hyvä (tuttu tunne? ;D) Mut tää on hyvä siitä, ettei jätä ihoa "rasvaiseksi" vaan kuivuu nopeasti. Itse kiinnitän tän kuitenkin vielä irtopuuterilla niin pysyy paremmin. Tää on jo huimat toinen puteli mitä oon ostanu, ja tää on kyl myös yllättävän riittosa!

Siivoilin viikonloppuna vaatekaapin ja heitin surutta pois vaatteita, joita en enää käytä, ja sain yhdenkorillisen jopa tilaa. Silti tuntuu että tila ei riitä. Oon lisäksi aika ekspertti sotkemaan ton heti ekalla kerralla kun sille kaapille lankean :D 


Lisäks isketään tähän nyt vaikka tätä  maanantain asua. Tota toppia en oo käyttänytkään pitkään aikaan. Aika upeeta näyttää puoliksi kaljulta, kun oon vetäny tosta sivulta etummaisia suortuvia pinnillä taaksepäin >8(


Eipä mulla muuta, hajotaan kaikki kouluumme <3

xoxo, Vanity


9 kommenttia:

  1. Lyhyet tai pitkät hiukset, musta sä oot aina yhtä kaunis :)

    VastaaPoista
  2. Anna noi ihanat(ko?) vaatteet mulle ;__;;
    Oot muuten niiiiiiin näzä <3 ;))

    VastaaPoista
  3. "Tää vaan todistaa sen, et hiukset on iso osa mua, vaikkei ne enää konkreettisesti ookkaan niin "isot" kuin vuosi sitten, HEHAHAHAHAH kaikki nauro vai mitä?" ..mä nauroin. oikeasti. :--D

    VastaaPoista
  4. Haha kiva postaus!! Ja niinku sanottu, oot kaunis :) oon kade pakko myöntää! :D

    VastaaPoista
  5. sulle sopii mun mielest paremmin lyhyet hiukset :)

    VastaaPoista
  6. munki mielest lyhyet sopii älyttömän hyvin! ehkä jopa pitkii paremmi;)

    VastaaPoista