sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Hit the lights


SELENA GOMEZ - LOVE YOU LIKE A LOVE SONG REMIX (DJ REIDICULOUS)


Helloo, on ollu taas melkeen viikon pitusta päivittelytaukoo. Arkena nyt ei juurikaan mitään mullistavaa oo päässyt sattumaan. Ei kyllä viikonloppunakaan, mitä nyt tyttöjen kans tuli eilen vähän kaikkialla pyörittyä. Vaivalla säästetty 50 euroaki humahti johonkin, pidennysten ostaminen siis vaan venyy venyy ja venyy! :(

Mun Spiritsoren nilkkureiden niitit feidas mut jo toisen kerran, onneks Spiritillä palvelu pelaa, ja saan ostaa sen 40 euron edestä jotain kivaa, koska kengät meni aivan liian äkkiä rikki. Olin kerran aikasemmin jo käyny vaihtamassa nää uusiin, mut enää en osta, kun ne ei kerta ehjänä pysy. Oli siis pakko ostaa jotkut nilkkurit skopunktenista, ja nää lähti noin kolmellakympillä.




Näillä on hirmu hyvä kävellä, paitsi että nää on vähän liian isot mulle jopa villapohjallisen kanssa. Mut oli pakko ottaa kuitenkin tää isompi, koska 38 oli himpun verran liian kapee, ja ei tuntunu mitenkää kivalle kävellä, kun mun lättäjalka on ängetty liian kapeeseen kenkään. Toi kengän sisus on aika ccute! :) 

Nyt vielä varmistan ettei mun naama unohdu teijän muistista!!




Mun Lauri Tähkä-ilme. Aika karmiva. 


xoxo, Vanity 

Nyt naiset/herrat/tytöt/pojat jotain ideansiemeniä tippumaan formspringiin tai kommenttikoppaan, mistä täällä blogin puolella kertoisin?

6 kommenttia:

  1. Olin just kommentoimassa et "LAURI TÄHKÄ !!1", mut sit huomasin kuvatekstin :(
    Mut oot tosi söpöne <3 (:

    VastaaPoista
  2. sulla on ihanat ripset! :)

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. rakastan sun tukkaaa c:

    http://whenifounduifoundmyself.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. heei laula seuraavaks ron pope:n drop in the ocean laulat nii korkealt et vois kuulostaa tosi ihanalt <3

    VastaaPoista
  5. Kovin hän on kaunis . Terveisin hymyn saanut mies

    VastaaPoista