tiistai 21. helmikuuta 2012

You can make the world fall in love



Hayy, täällä kirjottelee lomalainen, joka ei osaa pitää palkkaansa käsissään kun yön yli. Olin sunnuntai-illan hoitamassa kummin lapsia, ja tulin aamulla takas Klaukkalaan. Heti kun kaupat aukes Forumissa 9am, mun oli tarkotus vaan "katella", mut GT:stä löyty pari mun kevätsuunnitelmiin kuuluvia juttuja, nii ei näitä voinu jättää sinne toisten onnekkaiden käsiin! :( 




Oisin halunnu tästä kokopitkähihaisen version, mut GT myi vain 3/4-hihaisia tai t-paitamallisia. 3/4-hihanen vaikutti semmoselta materiaalilta, että kutistuu pesussa alta aikayksikön, niin otin tän t-paitamallisen 



Tää neonvihree wnb-treenipaita löyty jostain niiden urheiluvaatteiden vierestä, mut en aijo pilata tämmöstä neonvihreetä ihanuutta missään salilla hikoillessa. Ainiin, ja luonnossa toi neon on paljon kirkkaampi! :) 

sinne humahti 3/5 palkasta :( Ja mun kun piti säästää pidennyksiin...!


me beibit kauniina tänään


Pitäkää kiva loma ja chillatkaa, et jaksaa paahtaa akut täysillä viel loppukevään!

....okei mä en jaksa kuitenkaan :D

xoxo, Vanity

7 kommenttia:

  1. paljon sä sit sait rahaa yhest illast?:D

    VastaaPoista
  2. hei voitko tehä semmosen postauksen missä näytät miten saat nuo hiukset noin tuuheiksi? tai ku jos ite annan olla normaalisti ni ne lääsähtää alta aikayksikön :D Vai onko sulla kihara oma hius ja sit se on tommonen ihanan tuuhee ku sen suoristaa vai mikä on sun salaisuu :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä idea! :) Oma hius on aika suora, mut tälleen lyhyesti mun salaisuus on tupeeraus ja hiuslakka :'D

      Poista
  3. Heips! Eksyin lukemaan sun blogia ja bongasin viime kesäisen laulupostauksen missä laulat Paparazzin. Se soi tässä taustalla ja mun iho on aivan kananlihalla. Sulla on ihan mieletön ääni, nainen! Muutenkin tykästyin tähän blogiin koska vaikutat niin aidolta ja suloiselta. Ota kaikki kohteliaisuutena, en sano tätä kovin monelle 5 vuotta nuoremmalle bloggaajalle. :D Kivaa talven jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo samaa mieltä!

      ps. tänne pitäis saada sellai tykkäys nappula et vois tykätä toisten kommenteist!:)

      Poista