keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

love by me

Helloo babes! Enää ollaan saksankoetta vaille valmiita koeviikosta, tosin meen uusimaan yhteiskuntaopin kun revin siitä ihan tahallani nelosen, että pääsen uusintaan koska ei koetta edeltävänä iltana ollu energiaa ees kamojen siirtämiseen sängyltä, et ois päässy nukkumaan. 


Moppi on täs muutaman pesun jälkeen alkanu jo pikkuhiljaa vaalenee. Harmi vaan et kun mun oma tukka on ollu kylmään taittuva, ja nyt pidennykset on lämpimään taittuvat, nii hopeahoitoaineen kaa läträystä vaan :(

Viikonloppuna tuli taas vietettyy mun naisten kans muikee viikonloppu, ja nyt kun pääsiäisloma alkaa, nii ois tarkotus nähä viikonloppuna vähän kielimatkakavereita ja sensemmosta. 



Käytiin tossa maman kaa Klaukkala Cityn kaupoilla ja majoitin nää alusvaatesöpöliinit mun kaappiin! Siis noi kahet alimmaiset on niiin rakkaus.. oli pakko ostaa ku oli ota 3 maksa 2 :) 



Sit ihan perus shampoota ja hoitoainetta. Näitä tulee käytettyy varmaan nyt kun täytyy säästellä omia rahoja tohon Bulgarian matkaan, niin ei pahemmin oo varaa ostella mitään kampaamotuotteita. Mut nää on hyviä varavaihtoehtoja, varsinkin jos matkalle ei viitti mitään kalliita mömmöjä ottaa mukaan. 


Citymarketin jollain hyllyköllä mis on aina kaikkii "outoi" limpparitölkkei, amerikkalaist  pähkinävoit yms. jenkkisafkaa, nii oli tämmösii söpöjä sokerittomia pastilleja. Ihan syntisen hyviä, ja viel ihanan näköne purkki! Käyttäkää te pojat sitä nuuskaa, mul on ihan  oma kiekko ;)


xoxo, Vanity

14 kommenttia:

  1. mist noi sun pidennykset on ostettu? (:

    VastaaPoista
  2. no huhhuh jos ei noil jätkää tuu ni ei millää!;)

    VastaaPoista
  3. Ootkos sinkku? Tääl ois yks quuma golli pantavaks;9 <69

    VastaaPoista
  4. voisitko näyttää miltä noi pidennykset näyttää ponnarilla kasvatan mun hiuksia nää on ny tosi lyhyet ja haluisin tietää minkä pituset pitäs olla et näyttäs ponnarilla hyvältä =D

    VastaaPoista
  5. niinku pidennyksien kans^^ lisäys edelliseen

    VastaaPoista
  6. älä tyttö hyvä pilaa säkin mainettas hengailemal noiden ihmisten kanssa :|| oon kuullut aika älyttömiä juttuja tästä erikasta ja pauliinasta ja tosta blondista jonka nimee en tiedä. niinku..niin noloja juttuja et oikee hävetti itteäni. voivoi:( joillakin vaan on raukka elämä. ihan _oikeesti_ säälittää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei anustappi, onko sulla jotain sydämmellä kun noin paljon ahdistaa? tule toki kertomaan mulle ja voit sitten avautua mulle oikein roppakaupalla, tässä numeroni soita ihmeessä vitun hirviö 0405445355 PS. jos et soita, toivon et et enään ikinä sano sanaakaan musta tai mun kavereista moiii!

      Poista
    2. Just tuota tarkotin :D ihme uhoomista..mutta puheeksihan se varmasti jäisikin. eiks teillä oo mitään arvoo itteänne kohtaa? kun haluutte pilaa maineenne ihan huviks. teistä ei puhuta mitään hyvää. ei mitään. vaan pelkkää paskaa. teille nauretaan niin pahasti.

      Poista
    3. Ihmejuttuja sä selität täällä ? hanki oma elämä ni ei tartte puhua mun tai erikan elämästä, minä ja erika saadan tehdä ihan mitä me halutaan. Tää klaukkala on vaan niin vitun jälkeenjääny et tääl ei saa tehdä mitään normaalista poikkeavaa. Mua ei pahemmin kiinnosta jos kaikki nauraa, musta tuntuu että sullekkin nauretaan kun et uskalla edes omalla nimellä avautua täällä - pauliina

      Poista
    4. Ja onko mun ja erikan maine sulle joku ongelma?! mitä vittua sua liikuttaa mun ja erikan maine:D hanki oma elämä ja jätä meijät rauhaan! -p

      Poista
    5. ja sinä vittuakaa mistää tiiä

      Poista
  7. sinä ylempi anonyymi olet tosi säälittävä ite ku tuut kirjottaa toisten blogiin paskaa sen kavereista. jos et uskalla päin naamaa mennä sanoo nii voisit olla hiljaa. säälittävää!

    VastaaPoista
  8. jooo tosiaan aika moista idioottimaisuutta ! ja tiedoksi nimeni on sara se blondi tuossa noin! joo nimellä tuu avautuu nii lupaan kyl nauttii joka hetkestä mun rakkaiden ja parhaitten kavereitteni kanssa !

    VastaaPoista