lauantai 14. huhtikuuta 2012

Helloo puppies! <3

Anteeksipyynnöt taas venähtäneestä päivityksestä. Koko viikko ollu taas pikkusta hulinaa ja huisketta. Joka päivä menossa. 

Erikalla kilahti eilen kesken työvuoron just kun ruokatauko alko

"VIIVI NYT MENNÄÄN OTTAMAAN SULLE SE KIELIKORU!" 

Niimpä me karattiin töistä Kamppiin, täytettiin paperit ja sydän hakkas. Mitä hittoa mä oikein teen?!

Kielestä se neula kuitenkin läpi vetästiin. En päästänyt ääntäkään, irvistin vaan kun neula meni läpi, ja kun koru laitettiin paikoilleen. Tosin vieläkään en osaa puhua. 



Semisti turvonnu viel, siksei vielä ässät ja ärrät oikeen taivu. Huomasin myös et laulaminen  on vaikeeta! :( 




Päivän menu on varsin yksinkertainen:

PILTTIÄ
PILTTIÄ
PILTTIÄ


xoxo, Vanity 

20 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Tietysti se sattu, muttei mitenkään ylitsepääsemättömän paljon ainakaan mun mielestä. Pari kertaa tosiaan vaan irvistin, kun olin jo varautunu siihen kipuun mikä tulee.

      Poista
  2. oi vitsi aivan ihana! itelläkin ois suunnitelmissa ottaa seuraavaks kielikoru :)

    VastaaPoista
  3. ton kanssa ei kyl laulaminen tuu enää onnistumaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkeen tottuu, bebe :) Tää alku tietenkin on vähän nihee kun kieli on laulamises aika tärkee, mut kyl tää tästä :)

      Poista
  4. toi koru sopii sulle! :--) ite en pystyny kielikorun takii syömään tai puhumaa/laulamaan ainakaa kahteen viikkoo, oli aika tuskallista.. :D

    VastaaPoista
  5. toi sopii sulle tuituitui awss :D mut eikö muka paljoo sattunu? mua sattu, huusin sen lävistäjän korvaan, mur :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tietenki se sattu, mut paljon vähemmän ku odotin joten olin aika chill ku se laitettii :D

      Poista
  6. Oiii tosi ihana, sopii sulle nii hyvin! (:

    VastaaPoista
  7. on muuten hyvä kielareissa ja suihinotossa ;)

    VastaaPoista
  8. http://siiriandsiiri.blogspot.com/

    valitsin tän sun blogin noiden mun viiden lempi blogin joukkoon. <:

    VastaaPoista
  9. vooi , sopii sulle tosi hyvin! (: ja oot muutenki nii sairaan kaunis! <3 mut sitte ku laulaminen taas onnistuu nii lauluvideotaaa!

    VastaaPoista
  10. http://aijaa.com/0052410008047 SORI OLI PAKKO♥

    VastaaPoista
  11. oon aatellu itekki et ottaisin kielikoru mut en varmaa uskalla:s sattuukse paljonki? :-)

    http://allofmylife-lotta.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokasella kipukynnys on erilainen. Erikalle kun laitettiin se itki ja vinku kuin pieni vauva :D Ite olin vaan hiljaa ja vähän irvistin. Mut se kipu kestää vaan niin vähä aikaa että ei mitään hätää! :D

      Poista
  12. mist toi vivianna vanity tulee?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanity tarkoittaa turhamaisuutta :) Ja Vivianna on mun etunimi

      Poista