sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Only girl things

Jostain tuntemattomasta syystä tuli ihan hirveä tarve vääntää tänne jotain, mutten omista mitään materiaalia sen suhteen. Ärsyttää kaikki ja maininta koulu saa mun karvat pystyyn ja pahalle päälle. Ois taas tsiljoona esitelmää ja muuta uusintaa tehtävänä. Huoh.

Löysin kivan tumbrlin, jossa oli kaikkia kivoja asioita listattuna. Aattelin pistää kasan tännekin. Noi sai mut ainakin hyvälle mielelle, ja pistän tänne mua lähimmäks koskettaneet.










Äh näitä vois jatkaa loputtomiin ja loputtomiin..


P.S Vanity Partybox-välilehdessä on nyt biisejä, mitkä mulla soi eniten. Päivittelen lisää aina kun löydän jotain uutta kivaa! Tsekkailaa myös muut välilehdet, sieltä löytyy mm. mun kaikki tutoriaalit ja lauluvideot samasta läjästä! :)

6 kommenttia:

  1. Voi että minä tykkään nuita hiuksista mitkä on tuol tutorialsseis se alempi video!<3 Ja tos reunas toi kuva!<3 Jos minulle vaan sopis tummat värjäisin heti tuollaiset!
    Tykkään myös sun nykysistäkin hiuksista! Mutta itelle kolahtaa enemmän nuo tummat<3
    Olet niin nätti tyttö ja rakastan sun blogias!

    JA SUN LAULUÄÄNI!<3 JOTAIN NIIIIN TAIVAALLISTA<3 ÄLÄ IKINÄ LOPETA BLOGGAAMISTA :D

    VastaaPoista
  2. AAAA ihanat Jeffrey Campbellit tossa sun bannerissa tahtooo <3

    VastaaPoista
  3. AARG!! oon yrittäny nyt miljoona kertaa linkkaa tätä videoo sun formiin mutta ei näytä onnistuvan. joo. eli tässä on nyt tää tyyppi mikä on ihan aussiversio susta kaikin puolin mun mielestä :DD katso!
    http://www.youtube.com/watch?v=MVg1dJ5kVrc

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D haha. en ite osaa sanoo et näytänkö :D ehkä välil muistuttaa etäsesti.

      Poista