maanantai 14. toukokuuta 2012

Testissä Scandaleyes ja Colossal Volume express

Heipsanssaa teillekin rakkaille, toivottavasti viikonloppu on menny kaikilla hyvin! :) Multa on usein kyselty että mitä ripsaria oikeen käytän mun ripsiin että ne näyttää niin pitkiltä jne. Kaks sanaa: Ripsentaivutin & vedenkestävä ripsari (oho tuli kolme XD), Vedenkestävä ripsari kuivuu huomattavasti nopeammin kuin tavallinen, jonka ansiosta taivutetut ripset pysyy taivutettuina pidempään. Vesiliukonen ripsari on "märkää" ja vesi nimenomaan suoristaa ne taivutetut ripset. 

Oon siis aina pitäny helppona faktana sitä et vedenkestävä on luottojuttu. Mut sit poikkesin mun colossal- rutiineista ja ostin kaupasta Rimmelin Scandaleyes waterproof ripsarin ja se oli aika karvas pettymys mulle: Ripset suoristu heti vaikka oli nimensä mukaan waterproofia ja ripsari ei muutenkaan  meinannu millään kuivuu, ripsarit oliki sit silmäluomissa ja vaikka missä ton jälkeen. Virheostos, ihan oikeesti :D 



Ja tälle tää näyttää. Siin oli iso houkutteleva harja, joten mul oli isot odotukset joihin jouduin pettyy :(

Mut sit mennäänki mun luottoripsariin, tästä mullei oikeestaan oo mitään muutaku hyvää sanottavaa! Maybellinen Colossal Volume express waterproof keltasena on mun ikuinen suosikki, ja itken verta jos tää katoo joskus markkinoilta. Sopivan kokonen harja, ei kökköönny, ja ei varise päivän mittaan. Tai oikeestaan mul ei varise mitkään ripsarit, mut kuitenki! :D


Eli tässä taas nähtiin että tuli ostettuu sika säkissä, ja luultavasti Scandaleyes jää nyt meikkipussiin seisomaan jokskin hätävaraks tai vastaavaa. Mut on mulla vesiliukosista hyviäkin kokemuksia, joten en voi täysin tuomita niitä. Esimerkiks Lumenen Blueberry mascarat on hyviä, se vesiliukonenkin pitää ripset yhtä kaarevina ku vedenkestäväkin, joten jos waterproof ei kelpaa, nii se on (mun mielestä) kokeilemisen arvonen! :)

xoxo, Vanity



6 kommenttia:

  1. siis häh onhan toi scandaleyes-ripsariki vedenkestävä ku siinhä lukee waterproof? :D en nyt ihan älynny, sori...

    mut toi colossal volum express on munki ultimatelemppari! ihan parasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. [i]"Oon siis aina pitäny helppona faktana sitä et vedenkestävä on luottojuttu. Mut sit poikkesin mun colossal- rutiineista ja ostin kaupasta Rimmelin Scandaleyes waterproof ripsarin ja se oli aika karvas pettymys mulle: Ripset suoristu heti vaikka oli nimensä mukaan waterproofia" [/i]

      Eli tarkoitus oli se, että vaikka oli kyseessä vedenkestävä ripsari, se teki saman tempun kuin tavallisessa ripsarissa käy, eli suoristi ripset ja kuivu hitaammin yms. :)

      Poista
  2. Mistä oot ostanut ton keltasen ripsarin? ja mitä makso? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Colossalii löytyy yleensä ihan perus tavarataloista (citymarket, tarjoustalo, prisma etc.) Hintaa on iha kaupast riippuen 12 eurosta ylöspäin, toi mun tais maksaa 13.50 :)

      Poista
  3. joo mullaki vedenkestävä ihan luottokamu:) vois testaa tuota keltast!=) ku noita on eri värisinä ni tiiätkö onko muuta eroa ku väri?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niis kaikis on joku erilaine harja muistaakseni. Punases on kuminen harja, violetis on kaareva ja keltases tommone iso pyöree normi :)

      Poista