torstai 17. toukokuuta 2012

Fledan tivoli

Ripsarijutuista tukkajuttuihin. Mua jo 4(?) vuotta palvellut suoristusrauta alko näyttäämään jo elämisen merkkejä kaikesta smäidästä, mitä oon hiuksiini suoristusken aikana pistäny. Tää on mun mielest ollu tosi hyvä rauta noiden leveiden osioiden ansiosta, ja siitä pisteet! Ainoo vaan et tol tarvitsi omat kikkansa jos halus vääntää otsatukkaa yms. 



Naminami tota mömmön määrää :DD 


Tosiaan semi aikansa elänyt otus, toi smäidä ei lähteny millään irti, joten aateltiin äipän kaa ostaa suoraan uusi. Cittarissa oli tää remingtonin Sleek&Curl rauta alennuksessa, ja en oo kuullu tosta muistaakseni mitään huonoja puolia. Toi edellinen rauta lämpeni hitaasti verrattuna tähän, sillä pakkaus lupaa tän uuden lämpenevän 15 sekunnissa! En oo laskenu pitääkö toi paikkaansa, mut nopee se on! :D


Oon huomannu et pidennystukkaan on paljon vaikeempi tehä suoristimella kiharoita kuin omiin hiuksiin. Pidennykset on sen verran karheemmat, et raudan liukuminen ei välttämät oo yhtä helppoo kuin omissa hiuksissa. Mun omat hiukset on nykyään paljon paremmassa kunnossa verrattuna viimevuoteen, mut kasvaneet ei oo juuri yhtään koska syksyllä leikkasin niin lyhyeksi nää. Jos ne syksyy kohden ois jo kasvanut pituutta enemmän! :)

xoxo, Vanity

2 kommenttia:

  1. voitko laittaa kuvan tosta uudesta suoristusraudasta sillee ettei se oo paketissa ?:) ja vähä sen lopputuloksesta (kiharat,suorat yms..)

    VastaaPoista
  2. Joo tottakai voin laittaa :D Tietenkin tää käyttäytyy samoin tavoin kuin muutkin suoristimet, mut jos kerran pyydät :)

    VastaaPoista