perjantai 27. heinäkuuta 2012

Ang..Happy Bird soft shell &;; else

Tuleepas tällä viikolla taas tiuhaan postausta. Ei anneta sen häiriä, on mulla ollut tekemistäkin josta tänne kuulutella. Tiistaina kävin Helsingissä tervehtimässä Milee, käytiin syömässä ja shoppailtiin. Tai oikeestaan tiistan mä vaan kattelin ympärilleni, keskiviikkona kun lähin himaan niin ostin kaiken mitä halusin! :D Ostokset näytinki jo edellisessä postauksessa. 


Hiipivä hulluus - nauroin yksin mun huoneessa tälle kuvalle varmaan pienen ikuisuuden :DDD 

"Mile viel ei saa koskee ruokaan  mä kuvaan eka!!!!"





Lisäks mun lux-casen paketti saapu eilen. Näytin tätä mun vanhemmille ja molemmat sano melkeen yhteen ääneen "onks toi nyt se angry birds". Tajusin et toi oikeesti muistuttaa sitä aika paljon :D Mut onneks tää on tuplasti söpömpi, sillä tää on Happy bird (tai ainaki se oli tuotenimi XD)

xoxo, Vanity

7 kommenttia:

  1. Niiin ihana toi kuori !!:) mäki haluun !
    ihana blogi, yks parhaista ! ♥
    http://lavieestbelle-edith.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. mistä sä oikee tilasit tollasen ? :oo ihana !

    VastaaPoista
  3. missä kävitte syömäs? näyttää nii hyvält et aattelin mennä itekki:DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siin kampin e-kerrokses on se sushimesta ja kotipizza, siin vieres :)

      Poista