lauantai 28. heinäkuuta 2012

Instamood



Hellurei kaikki! :) Tän uuden samsungin (ja androidkäyttiksen) takii mäkin pääsin osaks instagramii. Ainoo harmi vaan et mun luuri ja insta ei oo sovussa keskenään- kuviin tulee usein musta palkki, ihanku kuva ei ois latautunu kunnolla :( en myös pysty lataamaan kuvia seinälleni facebookkiin, vaikka viesteissä voin :/ entiiä, pitäis koittaa ja ottaa selvää et missä vika. 
Länttään tähän teille kuvii mitä oon eilen ja tänään ottanu :D
Ainii ja mun nikki instagramis on viviannavanity ^^






6 kommenttia:

  1. Mikä sun kännykässä toi "kuvanmuokkausohjelma" tai siis toi kumminki millä oot noita muokannu? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon muokannu noi instagramil nut käytän kans photoshop expressii :)

      Poista
  2. huono laatuusii kuvii. tosi "epäselviä" !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luojan kiitos kyseessä on vaan kännykkäkamera, eikä järkkäri :)

      Poista
  3. listasin sun blogin suosikkilistalle, käy kattoos :)

    http://ievablogi.blogspot.fi/2012/07/jarkytyksia-suosikkiblogit.html

    VastaaPoista
  4. Olisi kiva kuulla kännykästäsi lisää, kun itsekin uutta kännykkää olen hankkimassa ja sun näytti kivalta! :) RAKASTUIN tohon happy bird koteloon!

    VastaaPoista