maanantai 23. heinäkuuta 2012

Packet made of paper

Heippa pupulit :) Oon täs lähiaikoina tsiigaillu tota lukijakunnan pientä tasaista nousua ja siitä suuri kiitos teille! Mietin että mitäköhän kivaa teille keksisin, nyt kun oon löytäny hitusen enemmän aikaa sukuloinnin ja kaiken muun jälkeen. 

Mun Nokia sano sopimuken irti tuolla Bulgarianmatkalla, joten edelliset 4 viikkoa käytin mun vanhaa shittisamsungia, joka toimi kuin vaan puoliksi :D Viimeviikolla sit maman kanssa tilattiin mulle uus toveri - vähän parempi kuin edellinen Nokia. 






Täs puhelimessa mainostettiin tätä swype-kirjoitustapaa. Eli sormee vaan liu'tetaan pitkin ruutua ja muodostetaan sanan kirjainjärjestyksestä kuvio. Tää on ihan hauska, mut vaatii kyl harjottelua! Tilasin kans tähän sellasen tosi veikeen silikonsuojakuoren :D Näätte sitkun se tulee postista, hihi! 

Tänään oli kiva päivä, ei satanut ollenkaan ja Tiun seura on mulle ku terapiaa. 


Tämmöset vaatteet tänään




Veikeenä

xoxo, Vanity

9 kommenttia:

  1. onko tuossa puhelimessa etukameraa ? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo :D Luulin itekin aluks, että on (en lukenu tarkkoi tietoja huolellisesti, hups), mut toi kameran näkönen jutska onkin vaan antura, joka tunnistaa, et millon puhelin on korvalla- ja millon ei. (näyttö sammuu kun puhelin on korvalla jne)

      Poista
  2. paljo makso toi puhelin ja onko se ollu hyvä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 183 euroo Markantalosta. On tää ollu ihan jees, PALJON parempi kuin Nokian C5-03! :) Vähänniinku pienioisversio samsung galaxy S2:sta :D

      Poista
  3. Kuljeks sä oikeesti rintsikat näkyvillä julkisil paikoilla?:D vähän ehkä sopimatonta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän ihmiset kulkee julkisilla paikoilla bikinitkin paidan alta selvästi näkyen, joten i can't see the difference? :)

      Poista
  4. sattuko ton kielikorun ottamine ? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai se vähän sattu, mut olin aåmistautunu et se sattuia enemmän :D seuraavat päivätki teku vähä kipeetä :)

      Poista