perjantai 20. heinäkuuta 2012

Wanna try my chinese nuts?

10 pistettä sille joka tietää, mistä leffasta otsikossa on kyse! Tää postaus ei sit sen enempää liitykään mitenkään leffoihin, vaan ihan siihen mitä oon viimepäivinä puuhannu. 


Meinin kaa päätettiin lähtee keskiviikkona Stadikalle uimaan ja muutenvaan hengailemaan, ettei kesäloma menis turhaan istuen koneen ääressä. Meijän tsägällä taivas oliki sitte ihan harmaa, ku oltiin menossa Stadikalle, joten päätettiin mennä lohturuokailemaan kiinalaiseen.  Meini otti friteerattuu kanaa ja mä otin chilikanaa. SYÖKÄÄ KANAA!


Safkaamisen jälkeen suunnattiin Mangoon tuhlaamaan mun viimesiä rahoja. Koluttiin siinä samalla kaikki muutkin Forumin ja Kampin kaupat läpi, ennenku Meinin piti lähtee harkkoihin. Saatoin sen Steissille ja lähin koluamaan yksin citycenterin kaupat läpi. 


Pauliina soitti mulle melkeen heti kun olin saanu saatettuu Meinin, ja pyys mua istumaan niille iltaa. Aattelin mennä pariksi tunniksi "käymään", mut hommahan venähti siihen että pääsin lähtemään himaan vasta seuraavana päivänä klo 13 jälkeen, hups :D


Bussia venailemassa Pauliinalla

Mun piti tavata Ketku Stadissa ja mennä sen kans sushille, mut lounasaika meni niin ei viittitty maksaa sushiannoksesta 2 euroa lisää, niin sekin jäi väliin. Oikeestaan tulin Ketkun kaa samaa matkaa myös Klaukkalaan ja sitä kautta himaan. En ehtiny kauheen kauaa kuitenkaan olla kotona, kun Tia kaipaili mua ja pyys roikkumaan sen kanssa Klaukkalan keskustaan. Ihan mukavat pari päivää :)



Tänään mun kummisetä tulee 8(vai 9 XD) vuoden jälkeen käymään Suomessa. Se asuu Jenkeissä ja mua jännittää jonkin verran tavata se, vaikka juttelenkin sille joskus Facebookisa, mut kuitenkin näin sen viimeks niin kauan aikaa sitten :D apua!



xoxo, Vanity


2 kommenttia:

  1. Millä/miten sä laitat noi sun hiukset tollasille puolilaineille? :D -Minttu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaan suoristimella ja sit harjaan ne auki, vähän tupeeraan ja suihkutan lakkaa :)

      Poista