keskiviikko 8. elokuuta 2012

Flying underneath the stormy skies

Taas vähän höpölöpöjuttuja. Oon ollu taas vähän laiskimus, viikonloppuna ei pahemmin tapahtunu mitää. Käytiin Miran kaa Flamingos kattoo Lumikki ja Metsästäjä. Huomen pitäis käydä maman kaa ostama kaikenlaista koulujuttuu, kirjoi ja ehk jotain vaatteita :D 


Oon saanu jo satasen kasaan mun uusia karvakamuja varten, viel tartteisin semmoset 150 et saisin reippaasti sitä tukkaa ostettuu kans. Aattelin ostaa suoral kädel sellaset 200 grammaa niin jos tukka ohenee tai lyhenee niin sit kun iskee paha tukkakriisi nii en oo niin pahassa lirissä sitten! :) Latvatki pitäis leikata

Äh, en jaksa kirjotella enempää, isken viime päivilt nyt sitten kuvia! :)))




Päevän asu






  Lauantaina leffaa Flamingossa ja sunnuntai-iltapäivän apinointii Tarjoustalossa


Sunnuntaina Korsisaari hajos Martsaris matkal Helsinkiin


Tänään mun hoitolapsi Eelis taitteli mulle origamijoutsenperheen :)

5 kommenttia:

  1. miten saat tuon instagramin tonne sivuun? :) ja nätti oot!

    VastaaPoista
  2. ton bussin takia odotin turhaan ja kauan ja myöhästyin sovitusta tpaamisesta. hieeeeeeeeenoa korsisaari :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siit bussist valu hulluna jotai nestettä, kuvittelin kauhul et mitä jos dösä ois räjähtäny ku istuin vieö takana xD

      Poista
  3. sulla on kiva blogi!:) http://sallawrite.blogspot.fi/

    VastaaPoista