keskiviikko 29. elokuuta 2012

Viikon aktiivisin bloggaaja eikun mitä

Mun oma kone on ollut jo pari viikkoa täysin kaputt eikä mulla oo tällä hetkellä  mitään mahollisuuksia saada vietyä sitä korjaamolle :D En oo siis päässyt viikon sisällä kauheen usein koneelle ja se vähänen mitä oon koneelle päässyt on mennyt muissa merkeissä. En oo viittinyt sit kamerallakaan kuvailla kun en pääse fiksailemaan yhtään mitään :D Saatte nyt siis taas vaihteen vuoksi nauttia Samsung Galaxy Acen huipputerävistä kuvista.

Olin eilen äidin, sen kavereiden ja isin mukana kattomassa Hakaniemessä Eriniä ja Suvi Teräsniskaa. Suvi oli pääesiintyjä ja Erin lämppärinä, mut tykkäsin enemmän Erinistä kuin Suvista. :D En yleensä kuuntelel kummankaan artistin musiikkia mut Erinistä innostuin, sen sanat oli jotenkin tosi rempseitä ja ilosia :D









Miks mun molemmat asukuvat on kalsarimatskuu :D Toi punanen villapaita on ihanan rento, ainoo vaan et toi joulunpunanen tekee musta ihan tontun näkösen :D Olin myös lapsenlikkana ja Jessica piirs mulle tarhassa hienon piirrustuksen, meen taas ens viikolla kattomaan niitä! :) Tyttöjä on paljon helpompi hoitaa kuin poikia koska niiden ajatuksenjuoksusta saa paljon helpommin selvää. En tajua tippaakaan transformeseista :D



Oon rakastunut laineikkaisiin/kihariin hiuksiin ton sukkaoperaation jälkeen. Ne on niin iisiä tehä ja pysyy helposti parikin päivää! :)


Toivottavasti saan koneen taas pian toimimaan 

xoxo, Vanity

6 kommenttia:

  1. oi ihana toi punainen villapaita(: onks sulla pidennykset vai onks sun hiukset jo noin paljo kasvanut:o btw itekki oon kokeillut noita sukilla teht. kiharoita ja hyvin on pysynyt jopa 2 pv(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo omat, mul on 45 cm teipit nyt tässä :)Mut oma tukka on kyl kasvanut kans ja ei puutu näistä kuin joku 15 senttii enään :) Ja jep noi sukkakiharat on ihan huippui ku pysyy tosi hyvin!

      Poista
  2. En voi kokeilla noita kiharoita kun en osaa virittää noita sukkia eikä tossa videossa näytetä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita youtube hakuun sock curls tutorial nii löytyy huimasti ohjeita!! :)

      Poista
  3. oioioi mistä toi punane villapaita (-:

    VastaaPoista