tiistai 4. syyskuuta 2012

Ei taaskaan mitään asiallista :D

En ymmärrä miksen saa enään aikaseks otettua kameraa mukaan minnekkään. Mun älypuhelin samsung on liian helppo kun otan kuvan vaan sillä ja se siirtää kuvat suoraan mun google+ tilille :D Jospa mä taas kerran lupaisin skarpata, heh


Oon skarpannu Juulian kanssa oppitunnilla... siis "skarpannu"

Tehtiin su-aamuna Tian kanssa uppopaistettuja kakkapökäleitä aka makkaramunkkeja aka churroja :D nomnom 


Ostin myös eilen mulle uuden salikortin ja nyt on jo ekasta treenistä nivuset ja pakarat niin hapoilla että huhhuh! :D 


Avauduin tästä 9. luokan laskutehtävästä jo facebookissakin :D en mitenkään saanut tätä ratkaistuksi. Käyn siis 1. vuosikurssilaisten MAB1-kurssia uudelleen koska sain siitä vitosen. Kaikki muuthan aineet mulla menee ihan hyvin, matsku tökkii vaan.


Torstaina taas lapsenlikkailemaan, 

xoxo, Vanity

6 kommenttia:

  1. huomaa et on mun aika mennä nukkumaan tai sitten vain omaan paskan huumorin tajun ku hajosin kunnon räkänauruun uppopaistettujen kakkapökäleiden kohdalla :''D häpeän

    VastaaPoista
  2. pikkusiskon kartit (4) kerrotaan 3 = 12 (joista 4 pikkusiskon veljenkarkit 8) 12 (puolet pussista) kerrotaan kahdella = 24

    Karkkipussissa oli 24 karkkia

    too easy!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärsin tän vasta sitten kun joku oli selittänyt sen mulle. Kaikkii ei vaan oo ilmeisesti siunattu älynlahjoilla! :D

      Poista
  3. sama mullakaa ei onnaa toi matikka ei vaa oo mun juttu ja pitäis hoitaa se toine nelonen viel pois

    VastaaPoista
  4. Taisin just lukee sun blogin kokonaan läpi! Oot ihanan aito :-) Jään seuraamaan <3

    VastaaPoista