sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Stuffed wardrobe, please

Nääääh mä lupasin et oisin iskeny mun uudet jutut, mut tytöt tuli meille viettämään iltaa niin postaussuunnitelmat muuttuivat hiukan. Oli tosi kivaa pukeutua illanviettoon nätiksi, meikata ja laittaa hiukset kivasti! Kamerankin sain kaivettua esille, tässä pari kuvaa! :)








Lisäks viel ne mun pari tän viikon uutta jutskaa



Valkonen tähtihuivi, Cubus. Toi on ihana kun toi on noin kivan pitkä ja ei sisätiloissakaan tuu ton kanssa kuuma! :D


Mummon pöytäliinä, H&M. 

Hitsi, ois ollu kivaa saada kumpikin tuote kahdessa eri värissä, mut mun "onnekseni" siellä ei ollut niin säästyi nekin rahat! ;D

Mukavaa ensviikkoa

xoxo, Vanity




9 kommenttia:

  1. Ihania kuvia & vaatteita :) ♥

    inspirationmania.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Hei! mistä tuo musta pitsi onks toi nyt mekko mut kuitenkin mikä on sun päällä :D nii mistä se on? :)

    VastaaPoista
  3. siis sulla on vaan kaks kamua ??! et taia olla kovin suosittu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On toki suloista että pidät huolta mun ystäväpiirini laajuudesta, mutta älä huoli, kyllä mulla kavereita on ihan tarpeeksi. :)

      Poista
  4. voi jessus oikee mekot päällä ku bilettää kahestaan kotona XDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDD et oo koskaan kuullut tyttöjenillasta jossa laittaudutaan nätiksi ?

      Poista
  5. Oo onnellinen, että sulla on luotettavia ystäviä :) Mulla niitä nimittäin ei ole </3 Ja hyvä blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olenkin, toivottavasti säkin löydät omasi! :) kiitos <3

      Poista