torstai 20. syyskuuta 2012

Vegan secretary

Jiaa, huomenna onkin taas viikonloppu.  Suunnitelmissa ois nähä Pauliinaa pitkästä aikaa (kamala ikävä!!!) ja käydä viemässä Milelle mun koppalakki lainaksi. Ahkerasti oon valmistautunut myös tulevaan viikkoon mm. pikkushoppailulla, hyvällä ruoalla sekä aivojen hemmottelulla Gossip Girlin kieroissa kuvioissa. 

Parin päivän aikana tullu menetettyä hermot niinkin yksinkertaseen asiaan kun matikan 1. kurssin toisen asteen yhtälön ratkaisukaavan kanssa. Teki mieli heittää herra MAOL seinään ja kiljasta. Mä ja matikankurssit ollaan ku vanha pariskunta: vaikka kuinka haluais päästä eroon, silti se paskiainen kummittelee mielessä "suorita minut, saa nyt edes kutonen niin äiti ois vähäsen ylpee!" 




Oon ihastunut sihteeripaitoihin aka kauluspaitoihin. Ostin yhen tämmösen vaaleenpunasen ja voisin ostaa näitä varmaan kymmenen lisää, nää on ihania! :D Silmälasit ei mulle silti sovi, tai ainakaan äidin lukulasit! XD




Ihanaa kun oli pitkästä aikaa aurinkoinen päivä. Sateeseen kyllästyy aivan liian äkkiä. 

xoxo, Vanity






9 kommenttia:

  1. Tosi kaunis nainen ja ihana blogi! :)

    VastaaPoista
  2. ihana toi paita! mistä ostit ? paljo maksoit? :O !! ja oot säki toosi kaunis nuorinainen ! ja tuleeko pauliina suomee vai mite sun pitäis sitä nähä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mulla on kaks pauliina-nimistä ystävää. Tätä vaihdossa olevaa kutsutaan Pakeksi täällä blogin puolella sekä oikeassa elämässäkin :)

      Poista
  3. lauluvideo tässä lähiaikoina ois aivan huippu juttu! (;

    VastaaPoista
  4. oot tosi kaunis ja ihana blogi ! liityin lukijaks(:

    http://kata-mylifeinmystyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. se toisen asteen yhtälön laskukaava on ihan helppo :D katot vaan sen kaavan maolista ,laitat numerot paikoilleen ja lasket ? mitä ongelmaa :DDDD

    VastaaPoista