tiistai 30. lokakuuta 2012

Cheetah girl eating tuna fish salad

Vietin mukavan viikonlopun Erikan luona Kalliossa, hulluteltiin ja sekoiltiin ja syötiin taas mahtihyvää tonnikalasalaattia. 



Käveltiin semmoset keposet 3 kilsaa Vantaan rajalle jotta meidän Erika pääseesen HSL-kortilla Helsinkiin. Onneks paisto aurinko vaikka olikin pakkasta.


Ostin Kicksin lahjakortilla hajuveden, ai että olin kaivannu tätä tuoksua :) 


Kalliossa oli kiva taulu 



Viimeinen mekko tuli Ebayn tilauksesta. Vähän mietitytti että miten joku pikkukiinalaiselle mitotettu mekko mahtuis mun päälle, mut kyllähän se tähän kroppaan kutakuinkin sujahti!


Tänään oli vähän laiskapäivä. Iskin jalkaan vaan legginssit ja löysän uuden vaaleenpunasen neuleen H&M:stä. Hyi helkkari mikä juurikasvu, en vaan jaksais viel irrottaa teippejä! Ostin myös H&M:stä hopeiset diskopallorintsikat :D Aivan tajuttoman siistit, jotkut ootte niitä varmaan nähnykin. Harmi oli ettei niitä saanut tavallisina, vaan ne oli sitä "super push up"- puolta, niinkuin kaikki H&M:n hienot liivit, enkä henkilökohtasesti perusta niistä :( Noi oli kuitenkin niin upeet muuten, että tein niiden kohalla poikkeuksen :D

Nyt mä lähen porskuttamaan kuntosalille, että vanhojen mekko joskus tulevaisuudessa näyttäis mun päällä ehkä hyvältä! ;) Mimmosia mekkohaaveita teillä on? Mä oon ainakin jo löytänyt omat päiväunimekkoni! 

4 kommenttia:

  1. ootko jo hommannut sen mekon ? :) millasen?
    koska oot saanu parin ja kysyitkö sitä vai se sua? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En haluu kertoo sitä vielä täällä! ;) Mut joo mekko on jo tiedossa, hetikun Paypal-tilille tulee rahat niin tilaan sen :) Ja mä kysyin ite parin, en halunnu olla se joka jää ilman :D

      Poista
  2. Paljon noi tullimaksut yms oli tost mekost ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tullu mitään tullimaksuja :) Maksoin joku 10-15 euroo sisältäen postitukset :)

      Poista