torstai 25. lokakuuta 2012

Sightseeing



TROUBLEMAKER - FLO RIDA ft OLLY MURS


Kävin tänään hoitamassa mun kalpeusongelmaani Myyrmäen solkussa. Kävi muuten hassu juttu siellä XD. Ostin sieltä automaatista jonkun randomvoiteen kun mun vakkari aloe vera voide oli loppunu. Se kihelmöi vähän hassusti iholla ja kelasin et se kuuluu asiaan, menin kaappiin ja olin mun basic 20 minuuttia siellä. Tulin pois sieltä ja katoin itteeni peilistä, näytin siinä solariumin valossa vaan erittäin ruskettuneelta. Pistin siinä sitten vaatteet päälle ja lähin kävelemään kauppakeskuksen läpi kouluun. Joku mies katto mua vähän kummasti ja aattelin mennä kattoo citymarketin meikkiostaston peilistä et mikä mun naamassa on. NO SE OLI YHTÄ PUNANEN KU MUN TAKKI. Mun koko kroppa oli ihan punanen. En tajuu miten noin pääs käymään, syytän yksinkertasesti sitä voidetta! :D Onneks tää punasuus kaikkos parin tunnin jälkeen mut oisittepa nähny mun naaman! XDD


Lintsattiin Tian kanssa koulun koepalautus ja lähettiin moikkaamaan Oulusta tullutta Roosaa. Oli ihanaa nähä vanhaa ystävää kun ei olla pitkään aikaan nähty kunnolla, Weekendissäkin vaan pari kertaa törmätiin. Oli hirrrrveesti juttuja kerrottavana!



Muuten vähän päivän asua kans


Puhuin sillon videopostauksessa talvitakeista. Noh, alistuin. Tässä tää Cubuksen parkatakki. Tää vaan oli niiiin lämpönen ja kivan mallinen, että ilmeisesti kelpaa joka toiselle tytölle myös :D Ihan sama, halusin tän takin jo viimevuonna ja sain sen 55 eurolla, joten mulla on varaa toiseenkin kivaan talvitakkiin sitten myöhemmin! :)



Roosa ei ollut saanut piiiiiiiiiiiitkään aikaan Klaukkalan alarolssin ranskiksia. Ne hiilihydraattipommit on oikeesti niin sairaan hyviä, varsinkin sipulin ja majoneesin kanssa että huhhuh! :D En itekään ollut käynyt Tian kaa pitkään aikaan syömässä, niin tuli sekin hoidettua. Miksei noilla oo kotiinkuljetusta?!?!


xoxo, Vanity


AINIIN

Mietiskelin tässä eräänä päivänä että voisin järjestää pienen giveawayn ennen kuin lukijakunta ylittää 400. Tarkoituksena ois muutamalla kympillä saada kasaan semmonen paketti, joka ois mahdollisimman mieluinen kaikille!

Nyt SINÄ saat päättää mitä kaikkea pientä kivaa haluaisit mun giveaway-paketin sisältävän. Pistäkää siis rohkeesti kommentteja, mitä toivoisitte! Mitä useammin joku tietty tuoteryhmä/tuote mainitaan, sitä todennäköisemmin se myös eksyy giveaway-pakettiin, joten ei haittaa että samoja ehdotuksia tulee! :)

9 kommenttia:

  1. MÄKIN HALUAN RANSKIKSIA............

    VastaaPoista
  2. Toi takki on kyllä ihana. :)

    Giveawayihin kenties jotain pientä kosmetiikkaa? Ei kuitenkaan mitään postissa helposti särkyvää.

    VastaaPoista
  3. Giveaway-pakettiin kenties jotain meikkejä tai kynsijuttuja? Sulla on muuten hyvä blogi, liityin lukijaks!

    VastaaPoista
  4. kynsilakkoja tai jotain ? :-) korvikset, kynsiviila, luomivärii .... jotai tollasta !

    VastaaPoista
  5. kynsijuttui tai meikkei ois sairaan hyvä :) ei mitää korviksii ku ei välttämättä sit tietenkää kaikilla oo niitä reikiä..

    VastaaPoista
  6. Meikkejä ja jotain muitakin kauneus juttuja? (:

    VastaaPoista
  7. Ihana blogi, tulee tosi hyvälle mielelle ku tätä lukee!(: Aattelitko sä muuten enää tehdä noita lauluvideoita? Olis tosi kiva jos tekisit.. (:

    VastaaPoista
  8. Eli toi takki siis makso 55e?:)

    VastaaPoista
  9. ihana takki ! ja oot itekki hirvee kaunis! :)

    www.allma-pelsin.blogspot.com

    VastaaPoista