keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Got my gossip girl &;; else

LIL EDDIE - CITY OF MY HEART

Kattelin eilen illalla kuinka superkalpea musta on tullut. Muistutan toki lumikkia, mutta missä mun 7 rakasta hottismiestä ympärillä... Mun Bulgariasta saatu rusketus kuoriutu heti pois ja Suomessa oli niin kylmä ettei tehnyt pahemmin mieli ottaa arskaa. Mun piti suunnata käymään solkussa ennen koulua, mutten saanut päätä nostettua ylös sitten millään. Ilman äidin raivoherätyksiä oisin varmaan taas nukkunut paniikkipommiin ja juossut dösärille naama punasena :D


Huomenna aattelin kuitenkin ryhdistäytyä ja mennä makoileman pikaetelän lämpöön. Musta siellä lämpösessä ihosyöpäkaapissa on niin rentouttavaa että meinaa aina nukahtaa sinne. 

Oon taas ehkä huonoin ihminen maailmassa pitämään näitä lupauksia (lupasin viimeks näyttää mun helsingin huimat ostokset), mut tässä on nyt yks. Oon ettiny pitkään samanlaista ruutuhametta, ja kolusin yks ilta koko Ebayn läpi eikä siellä ollut kuin yksi täydellinen yksilö. "Tätä tuotetta ei voida toimittaa maahasi", kiitos taas ihan pirusti :( Oon aivan varma että vielä jossain vaiheessa niitä alkaa ilmestymään, ja mä oisin jo halunnu semmosen viimevuonna! :/



Tiia on kyl ihan jumala kun lainaa mulle näitä gossip girlejä.. nyt ois neloskausikin käsissä ja voin alottaa taas mun nolife-elämän, maata sohvalla kaks tuntia koulun jälkeen ja nollata aivoja! Jee


Jouduin jäädä koulun jälkeen jonnekin luottamusoppilaitten ja opettajien kokoukseen liittyen vanhojentanssien suunnitteluun. Ärsytti että koko kokous loppui just sillon kun en enää ehtiny bussiin, jouduin siis matkata Kaivokselan kautta. Kotona mua kuitenkin odotti taas pari kivaa ylläriä...


Kummasta tykkäätte enemmän? Tästä vai siitä pinkistä?


Kicksin  lahjakortti ja TAAS uus mekko ebaysta. Tää tuli alle viikossa, kun mun yks mekko vielä puuttuu. Ne varmaan vasta kerii sitä lammasta, jonka villasta tehdään lanka mun mekon kankaaseen XD. Muttajuu tää mekko on ihanan värinen ja tykkään tosta rimpsujutusta tossa!




Tänään kävin myös Tian kaa Aschanissa kaakaolla ja meinasin vaan nukahtaa pöydän ääreen.  Toinen rämpläs kännykkää ja toinen hyvä etten sammunut siihen :D

Nyt, aivonollausta kera gossip girl ja läksyjä! 

xoxo, Vanity


2 kommenttia: