sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Santa is coming to town

Tältä viikolta on aika köyhästi matskuu, sorry for that. Koulut päätty mukavasti, sain ostettua joululahjat ja ilahdutettua mun ystäviä cake popseilla. Lisäks hain viime viikolla Paken Australian paketin ja on kauheesti tehnyt mieli vähän kurkkia sinne. Odottelen edelleen mun uggeja ja toivon että ne ois jo saapunu, nimittäin meen viettämään muutamaksi päiväksi joulua mökille. Harmi etten tajunnu käydä kirjastossa, meinaan tylsistymisen väistää parhaiten lukemalla!




Heitin tossa viime viikolla kapulani tosiaan huoltoon ja kärvistelin viikon verran isin yli 10 vuotta vanhalla 3310:llä. Frendit oli kyl oikeestaan enemmän innoissaan tosta puhelimesta kun mä. "EI VITSIT SNAKE 2 JA SPACE IMPACT SAANKS PELAA". Tohon luuriin mahtui tosiaan se 30 viestiä kerrallaan, eli tolla ei pahemmin tekstailtu. Onneks sain Tialta lainaan sen vanhan älypuhelimen niin Whatsapp-hirmu is back in the business!



Äiti myös ilahdutti mua ja kävi ostaa mulle Joicon hopeashampoon ja hoitoaineen. Hoitoainetta nyt en vielä tarvii mutta kun taas jossain vaiheessa ennen vanhoja hommaan megatukan niin se tulee tarpeeseen. Joicon hopeashampoota on moni kehunut tosi tehokkaaks ja hyväks. Mulla tosiaan on joku 5 senttiä juuresta toi väri paria astetta tummempi ja kellertävämpi markettivärien ansiosta. Nyt vaan täytyy varoo noita latvoja ettei niistä tuu ihan mummoharmaita ja taittaa vaan tota juuren sävyä!


 Pitää teille lukijoillekin vähän hehkuttaa: Kattokaa miten paljon mun hiukset onkaan kasvanu! Viime syksynä ne oli tohon olkapäille. Takaahan nää näyttää paljon pidemmille kuin edestä, mut silti! Latvat on kans paksuuntunu huomattavasti kun käskin alkusyksystä tukkalääkärin leikellä ihan reippaasti tasasiks latvat. Mut koska haluun piiiiitkän ja superhienon tukan mun Prinsessapäivänä, ei tää oma tukka vielä riitä siihen niin pitää ostaa lisää karvaa sitten!


Adios amigos, 
xoxo, Vanity

1 kommentti:

  1. Millanen mekko sulle tulee vanhoihi? Minkä värinen? :)

    VastaaPoista