maanantai 24. joulukuuta 2012

Pakollista joulumateriaa

Monet bloggaajat varmasti pistää kaikki omat lahjansa tänne, minä mukaanlukien. Eli jos joululahjapostaukset ärsyttää, skipatkaa suosiolla! 


Tultiin siis viettämään joulua mökille kun viime vuonna vietettiin se kotona. Täällä oli kivat kinokset lunta ja päästiin heti tietysti lumitöihin. Aattoaamuna me koristeltiin kuusi ja vedettiin riisipuurot naamaan.



 Äitillä on ollut perinteenä ostaa meille joka vuosi suklaapukit. Sillon kun me oltiin pieniä, ne oli jossain piilossa ja ne piti löytää. Nykyään äiti on tullut laiskaksi, mä ainakin ettisin!

 Myös pakollista kuvaa joulupärstästä!



Tässä näitä nyt sitten olis. Kaukolaukaisinta (joka ei ollutkaan yhteensopiva mun kameraan, villasukat, lahjakortti, hiustenkuivain, toalettilaukku, satiinilakanat (<3!!), kameralaukku
Musta on mukavaa saada oikeasti hyödyllisiä lahjoja, eikä mitään turhaa krääsää. Mieluummin ei osta mitään kuin jtn sellasta mistä toinen ei tykkää :) 

Neiti Diorin lemulientä <3 Nyt mä tuoksun hyvältä

Myös Pake muisti mua Australian lämmöstä kimaltelevalla paketilla


Kiitos pupu <3


xoxo, Vanity


8 kommenttia:

  1. http://www.formspring.me/lateksituppii/q/407696105732591526 ....

    VastaaPoista
  2. no huhhuh hieman nolo toi bikinikuva... oisit voinu jättää laittamatta ellet haluu menettää loppuaki mainettas.. jos sul sellast ees on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti tunnet mun maineen varmaan paremmin kuin omasi? Kommenttisi perusteella jokikinen bloggaaja jolla on julkisella sivustolla kuva itsestään bikineissä, on menettäneet kuvan takia maineensa :D

      Muista ensi jouluna toivoa lahjaksi huumorintajua ;)

      Poista
  3. Vitsi, katoin eka että toi bikinikuva on photoshopattu :D Ajattelin, että hahaa joku kesäkuva muokattu talvimaisemaan =D Miten pystyit makailee pakkasessa noin! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei hirveesti kerenny palella kun oli toi pyyhe alla ja napsastiin vaan äkkiä pari kuvaa :D

      Poista
  4. MIKÄ BIKINIKUVA?? tässä postauksessa vai? kaikki puhuu siitä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päätin sittenkin ottaa sen pois täältä blogin puolelta :D mut olin siinä hangessa tonttulakki päässä bikinit päällä :D

      Poista