keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Pink snowstorm paradise



Kyllä taas säät suosii. Noh ainakaan ei huvita tonne myrskyyn lähteä kun on "parempaakin" tekemistä kuten koeviikko ;) Onneks pahin - kemia on jo takanapäin ja nyt vaan oon palautuspäivään asti sormet ristissä, että sieltä tulis se vitonen.. ja tietysti muut aineet läpäisen kunnialla! :D


Jospa uudet kynät ja söpö vaaleenpunanen penaali vaikka nostattais mun opiskeluintoa. Onnistuin tuhoomaan mun penaalin viikonloppuna niin nyt oli hyvä syy ostaa Tiimarin aleista uus! LG:n valkoiset kuoret saapui kans eilen, vielä ootellaan suojakalvoja ja toisia kuoria. 


Vanhojentansseja en enää millää malta odottaakaan! Mun eBaysta tilattu jatkomekko saapui ja se on just täydellisen värinen! Mut joudutte oottaa siihen asti, että vanhat lähestyy, näätte sen kokonaisuudessaan kans vasta silloin! ;)

Lisäkkeitä en myöskään malta odottaa... Huomenna on niiden oston aika ja perjantaina toivottavasti niiden laitto, jos Tia vaan omalta koeviikoltaan ehtii. Lupasin kyl tarjota sille safkat sen kunniaks! Innolla ootan jo et pääsen laittamaan hiuksia kaikenmaailman kampauksille, jee! :) ♥

Kauhisteltiin kavereiden kanssa yks päivä, että miten me tytöt ollaankin valmiita pistämään satoja euroja peliin pelkkien tanssiaisten takia. Mulla ei ole onneksi mennyt rahalla mässäilyksi - ja siihen on varmasti vaikuttanut se, että oon maksanut kaiken itse, ja se - etten oo meikkauksessa ja hiustenlaitossa aivan peukalo keskellä kämmentä :)

Onko teillä mennyt paljon rahaa vanhojentansseja varten? 
xoxo, Vanity

2 kommenttia: