lauantai 2. helmikuuta 2013

Tuxu is back

Tätä ihanaa tunnetta kun tukka on taas päässä.. Käytiin Netan kanssa ostamassa mulle Heinilästä vähän tukkaa.. Otettiin 1 ja 1/4 pakettia Hiusextran tukkaa. Tätä en oo ennenkään kokeillu mut Netta suositteli mulle tätä niin päätin kokeilla!

Värjäsin eilen myös juurikasvun mut siitä tuli astetta paria vaaleempi kuin oli tarkotus.. on noi markettivärit ihme kamaa! :D

Valitettavasti mul ei oo kun taas kännykkäkuvia, tällä kertaa ois kone mut muistikortti oli muilla mailla! :)



Hiukset oli vähän kellertävät mun omaan sävyyn niin piti löllötellä niitä vähän hopeahoitoaineessa. 



Tässä siis hiukset ennen pidennyksiä.. Ne on aika paksut joten piti myös laittaa runsaasti lisäkkeitä, ettei näytä ihan naurettavalta. 



Ja tättädää tässä jälkeen.. Oon AIVAN rakastunut en tiiä miten selviin ilman. Tost kuvasta näättekin kuinka vaaleeks toi tyvi meni verrattuna mun omien hiusten latvoihin, jotka sekottuu onneks hyvin tohon pidennystukkaan :)

Mä tosian iskin nää teipit päähän itse.. Tia opiskeli ahkerasti enkä malttanu odottaa. Onneks tiesin kuitenki mitä kuuluu minnekin laittaa, mut en silti todellakaan suosittele laittamaan teippejä itse! :D Aina parasta on laittaa teipit sellaisella, joka ne oikeasti osaa laittaa :)

24 kommenttia:

  1. Sopii sulle super hyvin tuo tukka:)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. ois kivanähä noi suorina
    :D

    VastaaPoista
  4. Vivianna Wonderful

    joo olipakko kommata ku kuulosti nii kivalta

    VastaaPoista
  5. vivianna noi sun hiukset on täydelliset!<3 (: miksei mulla oo tommossia hiuksia :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Sus on jotain sellasta täydellistä mitä mussa ei oo? :)

      Poista
  6. hei miten sä otat noi teippipidennykset pois, ja miten ne liimat lähtee pois hiuksista vai jääkö sitä ees hiuksiin? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teipit lähtee pois aellasella poistoaineella :) hyvän teipin liimat ei jää hiuksiin kiinni. Ja jos jää, ne lähtee jollain öljypitoisella aineella pois :)

      Poista
  7. Tosi hyvännäkönen fleda ;) Tuosta saat vanhoihin varmasti ihanan kampauksen.

    VastaaPoista
  8. tosta anonyymin kommentista et ei kannata ottaa teippejä pois ilma poistoainetta,mul meni hermo ku paisto teipit jokapuolelt päätä ni päätin fiksuna ihmisena sanoo äitipuolel joka on kampaaja et joo revippäs nää ny pois ja repi sit ni voin kertoo vaa et päänahka oli arka ja päätä särki seuraavat 5pv....:D ihana postaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksen nää missään mitään anonyymin kommenttia, mut aika hurjaa :D miten sun äiti suostu repimään ne :o

      Poista
  9. miten saat ne pysyy sillee ettei ne mee takkuu "juuresta", laitakko niitä suikaleita vierekkäin ettei sille riville jää joka suikaleen väliin omia hiuksiä (toivottavasti tajuat mitä yritän selittää:D:D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis takkuuntuuko sun oma vai teippihius sielt juuresta?

      Poista
    2. Hmm... tosi jännää ei mulla oo ikinä käynyt mitään tommosta :D oon kyl kuullut et joillakin teipit takkuuntuu juuresta mut ei mulla.... :D

      Poista
  10. Saaks teippipidennyksien kans kovin tiukkoja ponnarikampauksia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiukkoja..? :D No siis kyl mä ainakin saan ponnarin laitettuu niin et se pysyy ihan hyvin. Jos teipit on laitettu ihan kiinni juureen alussa, teipit voi vilkkuu sivuilta ponnarista mut se helpottuu parin viikon jälkeen.

      Poista
  11. ihanat hiukset taas kerran:D paljonko makso paketti?:)

    VastaaPoista