keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Uusia kujeita



CELIA FT MOHOMBI - LOVE 2 PARTY (RADIO EDIT) 

Oli pakko vääntää tohon joku kliseinen otsikko. Ei mulla oikeesti oo pahemmin mitään kujeita mielessä. Vanhojenmekko saapui maanantai-aamuna. Ja se on just sen värinen kun pitääkin! Jumaliste että mä kuumottelin sitä. Mut ette saa nähä sitä mun päällä aivan vielä ;)

Uuden vuoden juhlinta ei ois kyllä voinu paremmin mennä! Ei pitkään aikaan ollut niin hauskaa. Pitää iskeä nyt tätä omaakin outfittiä vaikkei se kovin kummonen ookaan. 


Lupasin ettei peilikuvia enää joulun jälkeen tule. Asia on nyt kuitenkin sillä laidalla että se Rajalan retu myyjä on myynyt mulle väärän tuotteen joka ei siis oikeasti ole yhteensopiva mun olympukseen. En vaan oo päässyt vielä sinne Rajalaan asti ulisemaan että haluan uuden, enköhän mä vaikka huomenna pääsis! :D 


Tullivirkailijat on ilmeisesti varsin flegmaattisia ton tullikirjeen lähettämisen suhteen. 29. päivästä asti se on nyt sielä kökkinyt eikä kirjettä oo kuulunut. Tosin eipä niillä nyt niin järkyttävä kiire ookaan, kun kattoo tonne ulos. +4 astetta, TAMMIKUUSSA?!?

Eipä mulla muuta, Tia ja Erika tulee tänään meille hengailee, meen kans kohta kauppaan ostaa tonnikalasalaattiaineksia. NIIIIN HYVÄÄ <3

xoxo, Vanity

8 kommenttia:

  1. herranen aika kun oot kaunis!

    VastaaPoista
  2. Kiva takaosa :)
    Käy tsiikaamas meikäläisen sivut
    http://pikkukaika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Haluun nähä sen mekon!!! Ja oon samaa mieltä ton anonyymin kans. :))

    VastaaPoista
  4. Millonkas sulla on se prinsessapäivä? :)

    VastaaPoista
  5. Ihana tuo toppi! Mistä oot löytäny ton haaviis? Kiva blogi! :)

    VastaaPoista