sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Sick princess

Nyt alkaa se kovan luokan vanhojentanssikuvabuumi, eli ne joita jo oksettaa koko aihe niin skipatkaa suosiolla :D!!


Menin tansseihin suoraan sanottuna pää kainalossaa, vaikka kuvissa onneks jaksoin hymyillä - vedin kovan luokan buranaöverit ja join tanssien välissä vettä että mun henki kulki. Olin kyl jo keskiviikkona soitellu arvauskeskukseen et pääsisin lääkärille mut ämmä ajanvarauksessa vaan sano että turhaan menisin lääkäriin. Tais sillä hoitsulla olla vähän omalaatunen käsitys flunssasta! :D




Tanssit läpäistiin kunnialla läpi. En halunnu vieläkää luovuttaa ja aattelin mennä tsekkaamaan vahojen jatkot kun sekin lysti oli maksettu. En mä sitä meininkiä kauaa jaksanu katella ja lähin karkuun taksilla. Seuraavana aamuna lähettiin päivystykseen - onneksi. Tulehdusarvot oli 184, normaalisti ne on alle 8. Ei muutakun tippa käteen ja antibioottia suoneen. Tuli sitten hommattua keuhkokuume hiihtolomaksi! ;)























Kävin tänään sunnuntaina uudestaan tipalla ja huomenna sama reissu :D Raivostuttavaa että mulla on terveyskeskus aivan naapurissa, mutta silti joudun mennä lekuriin 20 kilsan päähän !

potilas kuittaa
xoxo, Vanity

13 kommenttia:

  1. Oii upee mekko ! <3 Ja koitappas nyt parannella ittes kunnolla :-) !

    VastaaPoista
  2. Toi sun mekko on toosi ihana !:o oot muutenki nii nätti :)!

    VastaaPoista
  3. olit kyllä superkaunis! :3 t: katsomossa olija :'D

    VastaaPoista
  4. Älyttömän nätti olet Vivianna♥

    VastaaPoista
  5. voi vivianna oot kaunis! paljonpaljon paranemisisa!<3

    VastaaPoista
  6. Mooi! Kuinka usein sä käyt solariumis ja pelkäätkö yhtään sitä et saatat saada ihosyövän? :D Koitan kerätä rohkeutta ja mennä ekaa kertaa solariumiin koska oon vitivalkonen. Mut pelkään kun pienestä pitäen on jotenki kuullu siitä miten se aiheuttais syöpää. Silti mä käräytän joka kesä kuitenki ihoni tosi pahasti auringossa et luulis solariumin olevan oikeestaan "turvallisempaa" :D ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt ennen vanhoja kävin vähän tiheemmin, noin pari kertaa viikossa. Ja en mä pelkää ihosyöpää kun tiedän etten sitä niin paljon käytä että siitä ois mulle haittaa.

      Ihosyöpähän tulee siitä kun iho vaurioituu tarpeeks usein ja tarpeeks pahasti UV-säteilylle. Sen takiahan Australiassa on paljon ihosyöpää kun siellä on voimakas UV-säteily :)

      Mut jos palat tosi herkästi auringossa ja oot ku Lumikki Seitsemästä kääpiöstä, suosittelen olemaan solariumin kanssa extravarovainen! Mitä valkosempi iho ja helpommin palat, sitä suurempi riski iholla on vaurioitua.

      Jos kuitenkin haluut jotakin väriä pintaan, niin aloita tosi pienillä ajoilla. Itekin olin tosi varovainen aluksi, olin vaan joku 5 minuuttia kerralla ja nostin sitä aikaa sitten pikkuhiljaa joka käynnillä. :D

      Ei solarium oo yhtään turvallisempaa kuin normaali auringonotto kesällä. Pitää vaan olla järki päässä ja olla varovainen ja (kesällä) suojata itsensä hyvin! ;)

      Poista
  7. oot huikee tuksu <3

    VastaaPoista
  8. mistä toi sun ekan kuvan kaverin mekko on ? (:

    VastaaPoista